Gråter, gråter og gråter!

Sebastians`mamma

Forumet er livet
Sebastian har grått i hele dag nå, p.g.a. magen sin. Han takler virkelig ikke morsmelkerstatning[:(] NÅ har jeg endelig klart å løsne forstoppelsen hans, avføringen er normal, men han har allikevel like vondt.
Så nå har jeg vært og kjøpt Nan HA1 for å se om det hjelper. Noen andre som har erfaring med denne?
Den er dyr!! Halve mengden og 50kr dyrere[&:] Men er verdt det hvis det virker

ORIGINAL: Sebastians`mamma

Sebastian har grått i hele dag nå, p.g.a. magen sin. Han takler virkelig ikke morsmelkerstatning[:(] NÅ har jeg endelig klart å løsne forstoppelsen hans, avføringen er normal, men han har allikevel like vondt.
Så nå har jeg vært og kjøpt Nan HA1 for å se om det hjelper. Noen andre som har erfaring med denne?

uff stakkars sebba!  Jeg holder på å sjekkes ut som donor i melkebanken men kanskje jeg burde donere fløten min til dere i stedet??? Han er nok bare trist fordi han ikke har lekt med Nate på lenge[;)]

prøv å gi han litt vann hver dag... det gjør jeg med Caroline, og hun har ikke vært plaget med magen på lang tid[;)]

ORIGINAL: *JuLiAnE*

huff, stakkar lille sebastian..[:(]
har du prøvd en annen en nan da?
collet er det visst mange som er veldig fornøyd med.. eller hipp..
det er jo værdt å prøve litt forskjellig hvis det kan hjelpe..

Jeg har prøvd Hipp og Nan foreløpig.. Håper denne funker bedre

cassandra reagerte på nan, bruker collet heller og den er hun fornøyd med, vet om mange unger som reagerer på nan. Prøvd sukker vann???

Jeg har vel prøvd det meste nå... Vann vil han ikke ha. Bare brekker seg..

ORIGINAL: Sebastians`mamma

Vi brukte bare NAN HA1 i begynnelsen..så gikk vi over på NAN. Syntes han gråt mer av den..gikk over til HA1 igjen..ble noe bedre. Nå bruker vi Collett..er kjempefornøyd! (Og den er billigere enn begge NAN'ene...ja, HA1 er DYR!! Kan tru det gikk penger her når BA brukte opp en pakning på ca 3 dager [:'(])

Vi har NAN och det går fint här i huset, men jag tycker han äter litt lite till tider, men vi har vägt honom idag och han växer fint, så jag kanske inte ska oroa mig... [;)]

Jeg tenkte å ringe helsesøster i morgen. . . Kan jo være han har en grad av kolikk også. Har jo hatt problemer med magen under ammingen også[8|]

Og nå var det noen her som tipset meg om tenner, kan jo være det også ettersom han sikler voldsomt og er litt hard i gommen..

Jeg håper hvertfall han ikke har noen allergi[&:] Da blir jeg deppa...

ORIGINAL: babycec

cassandra reagerte på nan, bruker collet heller og den er hun fornøyd med, vet om mange unger som reagerer på nan. Prøvd sukker vann???

min reagerte også på nan...[&:]

Back
Topp