Gråter for baby P. :(

Orker ikke gå inn jeg[:(] Leste mye om den saken for et par år siden.. Å jeg hodt på å kaste opp[:(] Det er det mest brutale jeg har hørt at noen har gjort mot et barn! [:(] Jeg har rett og slett ikke ord[:(] Hvis jeg går inn å ser så kommer jeg til å tenke på det i flere dager[:(]

ORIGINAL: UnniMoor

Orker ikke gå inn jeg[:(] Leste mye om den saken for et par år siden.. Å jeg hodt på å kaste opp[:(] Det er det mest brutale jeg har hørt at noen har gjort mot et barn! [:(] Jeg har rett og slett ikke ord[:(] Hvis jeg går inn å ser så kommer jeg til å tenke på det i flere dager[:(]

Sign!!

[:(][:(][:(][:(]

Hva får mennesker til og gjøre dette???!! Og at mamman ikke gjorde noe!!! Stakkars gutt!! Han har ikke bedt om få kommet til verden og oppleve dette!!

HÅPER ALLE # FÅR DØDSSTRAFF!!! Tårene triller her nå....[:(]

ORIGINAL: Villemo26

ORIGINAL: UnniMoor

Sign!!

sign!![:(]

ORIGINAL: Snuppa87

[:(][:(][:(][:(]

Hva får mennesker til og gjøre dette???!! Og at mamman ikke gjorde noe!!! Stakkars gutt!! Han har ikke bedt om få kommet til verden og oppleve dette!!

HÅPER ALLE # FÅR DØDSSTRAFF!!! Tårene triller her nå....[:(]

SIGN..

Har ikke ord !!![:(][:(]

jeg sitter med tårer,og er kvalm.
At noen kan finne på å gjøre noe sånt.
Også fikk det ikke akkurat så lang fengselstraff da...
åååå...[:@][:@][:@][:@]

ORIGINAL: ia83

jeg sitter med tårer,og er kvalm.
At noen kan finne på å gjøre noe sånt.
Også fikk det ikke akkurat så lang fengselstraff da...
åååå...[:@][:@][:@][:@]

Hva?? fikk de bare fengselstraff og ikke DØDSstraff???

[:(]
ORIGINAL: silros

Herregud
Nå gråter jeg[:(]

Stakkars lille søte babyen![:(][:(][:(]

Skjønner ikke hvordan enkelte mennesker klarer å få seg til å gjøre noe så jævlig....[>:]

Back
Topp