FrøkenFryken
Gift med forumet
[:(] http://www.facebook.com/group.php?gid=49937090931#!/group.php?gid=49937090931
Hvor er barnevernet? [:(]
Hvor er barnevernet? [:(]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: MonicaW
Klarte ikke lese gjennom alt som var gjort mot han.
Håper straffen blir det samme som de gjorde mot sønnen sin.
ORIGINAL: lykkelitensnart
Tror de bare fikk 12, 6 og 3år på grunnlag av retten ikke kunne bevise hvem som "utførte det dødelige slaget"....Uffamei helt grusomt, mitt hjerte blør for lillegutt....
ORIGINAL: lykkelitensnart
Helt horribelt. Skjønner ikke at barmevernet og lege(som forøvrig skulle mistet lisensen for h*n har jo ikke sjekket en dritt). Uffamei tenk å leve slik. Jeg blir kvalm bare ved tanken av hvor j***** han har hatt det....Håper hele gjengen brenner i h******[:@]
ORIGINAL: tussi09
Jeg gråter og gråter for alle de barna som opplever slike grusomme ting. Er jo så mange slike saker at jeg begynner å lure på hva som skjer med verden. Hvordan de som arbeider med slike ting ikke ser at de har med syke syke folk å gjøre. Jeg har så lyst å ta de under min vinge å trøste og holde de til alt det fæle forsvinner.
Hadde det skjedd noe med mine små skatter, so help me God, hadde jeg ikke vært tilregnelig i gjerningsøyeblikket. Det tror jeg ikke noen foreldre med vettet i behold hadde vært.