Gråter for baby P.

Ja, jeg vet. Satt å snufset meg gjennom historien for et par uker siden. Og dette er et klart eksempel på at ikke alle burde ha barn...eller at det skulle värt förerkort for å få barn.

Jeg gråter og gråter for alle de barna som opplever slike grusomme ting. Er jo så mange slike saker at jeg begynner å lure på hva som skjer med verden. Hvordan de som arbeider med slike ting ikke ser at de har med syke syke folk å gjøre. Jeg har så lyst å ta de under min vinge å trøste og holde de til alt det fæle forsvinner.

Hadde det skjedd noe med mine små skatter, so help me God, hadde jeg ikke vært tilregnelig i gjerningsøyeblikket. Det tror jeg ikke noen foreldre med vettet i behold hadde vært.

Klarte ikke lese gjennom alt som var gjort mot han.
Håper straffen blir det samme som de gjorde mot sønnen sin.

Jeg vet ikke hva dette dreier seg om, og jeg vil ikke engang klikke på linken! Det gjør for vondt å lese om slike ting. Etter at jeg fikk barn selv klarer jeg ikke lese om sånt.

Jeg klarte ikke la være likevel. Herlighet! Nå bare gråter jeg, og prøver å ikke se det for meg. ER DET MULIG!!
Fy f....jeg kunne drept disse menneskene! De fortjener ikke engang å bli kalt mennesker.

Uff...ikke legg ut sånne linker er dere snill. Mammahjertet mitt tåler det ikke!

ORIGINAL: MonicaW

Klarte ikke lese gjennom alt som var gjort mot han.
Håper straffen blir det samme som de gjorde mot sønnen sin.

Jeg håper den blir värre!! Og mer langpint..om det virkelig går å få det mer jävlig enn Peter hadde det.

Huff, har ikke lest det, orker bare ikke. Bare jeg ser hva det dreier seg om får jeg kjempevondt i magen. Stakkars små uskyldige barn!!!

Helt horribelt. Skjønner ikke at barmevernet og lege(som forøvrig skulle mistet lisensen for h*n har jo ikke sjekket en dritt). Uffamei tenk å leve slik. Jeg blir kvalm bare ved tanken av hvor j***** han har hatt det....Håper hele gjengen brenner i h******[:@]

Skulle aldri lest dette. Denne babyen har vært i mine tanker i hele dag. Og ser for meg alle mulige forferdelige bilder i hodet.
Stakkar stakkar liten!

Er det noen som vet hvilken straff disse "menneskene" har fått?
Kunne sikkert gått inn og lest, men jeg orker bare ikke og samtidig få med meg flere detaljer om denne grusomme saken.

Tror de bare fikk 12, 6 og 3år på grunnlag av retten ikke kunne bevise hvem som "utførte det dødelige slaget"....Uffamei helt grusomt, mitt hjerte blør for lillegutt....

ORIGINAL: lykkelitensnart

Tror de bare fikk 12, 6 og 3år på grunnlag av retten ikke kunne bevise hvem som "utførte det dødelige slaget"....Uffamei helt grusomt, mitt hjerte blør for lillegutt....

Fy f...! Det er jo ingenting!
Hva med all den andre mishandlingen? Det burde jo holde til livstid for alle spør du meg.

I sånne tilfeller ønsker jeg det fantes dødsstraff!

Ja, jeg husker jeg leste det for et par år siden. Det er helt jævlig! Bare tenk på alle de tilfeller en aldri oppdager også!
MYE galskap i verden!! [:@][:(][:(]

ORIGINAL: lykkelitensnart

Helt horribelt. Skjønner ikke at barmevernet og lege(som forøvrig skulle mistet lisensen for h*n har jo ikke sjekket en dritt). Uffamei tenk å leve slik. Jeg blir kvalm bare ved tanken av hvor j***** han har hatt det....Håper hele gjengen brenner i h******[:@]

ORIGINAL: snowball

Jeg vet ikke hva dette dreier seg om, og jeg vil ikke engang klikke på linken! Det gjør for vondt å lese om slike ting. Etter at jeg fikk barn selv klarer jeg ikke lese om sånt.

ORIGINAL: tussi09

Jeg gråter og gråter for alle de barna som opplever slike grusomme ting. Er jo så mange slike saker at jeg begynner å lure på hva som skjer med verden. Hvordan de som arbeider med slike ting ikke ser at de har med syke syke folk å gjøre. Jeg har så lyst å ta de under min vinge å trøste og holde de til alt det fæle forsvinner.

Hadde det skjedd noe med mine små skatter, so help me God, hadde jeg ikke vært tilregnelig i gjerningsøyeblikket. Det tror jeg ikke noen foreldre med vettet i behold hadde vært.

Kan ikke si meg mer enig [:(]

Den orket jeg ikke lese ferdig engang.. Forferdelig at noen er i stand til å gjøre slikt! [:(]

Back
Topp