Gråter en skvett....

Prinsessa i tårnet

Elsker forumet
Jeg har alt å være takknemlig over. Jeg har en liten datter (som nå ligger søtt og sover) som jeg er uendelig glad i, en samboer som jeg elsker over alt på jord, venner som er glad i meg og en super familie som alltid er er for meg. Så hvorfor gråter jeg? Jeg har vært her inne på forumet en liten stund, og jeg føler at dere er venner av meg. Jeg tar så innover meg når jeg leser at noen har mistet barnet sitt, noen har problemer med å bli gravid, vanskelig familie osv. Venner og familie ler av og til av meg at jeg er så "lett grått" av meg. Ja, jeg er et følelse menneske de luxe. Alle er skal vite at jeg tenker på de i en vanskelig stund, selv om jeg kanskje ikke skriver det her på forumet.

setter stor pris på din omsorg for alle her inne[:)]

Det er bare sånn du er Snuppepia, omsorgsfull og kjærlig menneske. Det at andre har det vondt går innpå deg, fordi det finnes masse godhet i deg. Synes du skal være stolt av deg selv for det er mange der ute som ikke bryr seg om noen andre enn seg selv, og mange som ikke har noen som bryr seg om det.

Kjenner meg igjen i det der snuppepia..
Jeg er en sånn "tåreperse" at mannen min trodde ikke det kunne bli noe særlig værre med disse berømte humørsvingingene som en ofte får i svangerskapet..
men joda, jeg er "værre" enn noen sinne[8D]

I går, da jeg fikk se bildet av babyen til "Laila76", da gråt jeg flere ganger den kvelden på hennes vegne..

tusen takk snuppepia!
du er en jo helt fantastisk[;)]
klemmer fra sstine

Tusen takk alle sammen, godt å vite at det ikke bare er meg så er så lett grått. Godt å ha dere her jenter![:)][:)][:)]

Jeg tar lett til tårene jeg også, og det er godt å vite at her inne er man aldri alene.

Ja jeg også.
Er et følelsesmenneske. Blir så fryktelig lett rørt.
Skriver kanskje ikke på alle tråder jeg leser, ofte de som har det vondt.
Det er ikke fordi jeg ikke bryr meg, men fordi jeg tar det sånn til meg, at jeg ikke finner riktige ord.

Så hvis noen føler at jeg har oversett dem, så har jeg altså ikke det.
Jeg har dere i mine tanker og bønner, og ønsker jeg kunne hjelpe.
Så herved min støtte-klem overbrakt til alle dere kjære jenter, som
har opplevd sa/ma eller annet vondt.

< Melding endret av Godhjerta -- 14.09.2005 21:43:32 >

_signerer den jeg

Back
Topp