Gråter du lett?

Lady_Z

Termin 5.Juli 2015
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Feks når du ser film? Når du er glad? Overrasket?

Ikke vanligvis, men når jeg er gravid JA[emoji23][emoji1381]

Ja, jeg gjør nok det

Gråter for alt jeg.. [emoji28]
Hulker tilogmed når tekoppen i skjønnheten og udyret blir en liten gutt igjen[emoji28]

Også gråter jeg når jeg blir sint i tillegg.. burde få gjort noe med de tårekanalene

Jepp! Griner ikke så fort av glede, men av absolutt alt som er en anelse trist:rolleyes: er bare født sånn, men har blitt værre etter jeg fikk barn.

Jepp. Veldig lett.

Ja, veldig følsom på filmer. Men nå som jeg er gravid kan jeg gråte over triste reklamesnutter også [emoji28]

Å gråte er noe som skjer i alle emosjonelle sammenhenger.
Det går egentlig fint, men det jeg skulle vært foruten er å gråte når jeg blir sint. Føler jeg mister seriøsiteten når jeg gråter. At folk ser på meg som svak.

Ja, av filmer/tv og situasjoner som gjør meg rørt/glad, eller når andre er triste/gråter.
Sistnevnte er grunnen til at jeg ikke tar sangoppdrag i begravelser, fordi jeg rett og slett ikke klarer å være "proff" og holde maska.

Jeg var ganske ekstrem før jeg fikk barn, og etterpå har det vært på grensa til komisk. :P

Jepp, jeg er ganske så sentimental [emoji23]

Gråter tilogmed på sommerfester når andre enn mine barn har sin siste sommerfest i bhg før de skal på skolen [emoji13]

Å gråte er noe som skjer i alle emosjonelle sammenhenger.
Det går egentlig fint, men det jeg skulle vært foruten er å gråte når jeg blir sint. Føler jeg mister seriøsiteten når jeg gråter. At folk ser på meg som svak.

Enig i den. Hater å måtte gråte når jeg er sint. Blitt litt konfliktsky av den grunn. Særlig i jobbsammenheng.

Alt for lett etter at jeg var gravid. Klarer ikke venne meg til at jeg er sånn nå.

Enig i den. Hater å måtte gråte når jeg er sint. Blitt litt konfliktsky av den grunn. Særlig i jobbsammenheng.
Enig. Prøver å trene på det, men det er vanskelig for det kommer en sånn følelse i kroppen og i øynene som jeg ikke klarer å stoppe uansett hvor hardt jeg tenker på å "ikke gråte, ikke gråte, ikke gråte" :(

Heldigvis har sambo i hvertfall lært seg å overse gråtingen når vi "diskuterer". Det er litt godt fordi da klarer jeg å fortsette diskusjonen med han selv om jeg gråter :p

Ikke sånn veldig lett, men litt. Gråter også når jeg blir veldig sint - det er verst...

Back
Topp