Gråter dere enda?

Kronedama

Glad i forumet
Julikulene 2020
Ja..?
Sånn avogtil?[:(]
Sliten fustrert?
Eller er jeg alene om det....[8|]

Du er ikke alene! Selv om jeg er flink å holde det inne...Flere ganger er jeg på gråten, men biter det i meg...

Føler det har vært mye stress og sånn i det siste, så det er nok grunnen her[8D]

Er sunt å gråte, bare det ikke blir veldig ofte. Da ville jeg tatt det opp med helsesøster for å finne grunnen!

Ikke av og til... Jeg holder det inne så lenge jeg kan. Så plutselig sprekker det og alt renner i ett par timer[X(]

Neei du er ikke alene, jeg gråter av ingenting, skjønner egentlig ikke hvorfor for vi har fått verdens snilleste jente[:)]
meen noen ganger må jeg bare få det ut. og da føler jeg meg skikkelig fæl. men er bra igjen etterpå. men vet det ikke er lenge til neste gang...

Sender deg en STOR klem

I går kveld satt jeg og grein av annenhver tråd her - det begynte med "hva er ditt yndlingsdikt"-tråd inne på generell, og så ble jeg bare sittende og tute [8D][:D] Har ikke hatt barseltårene egentlig - kanskje det er de som har kommet nå [:D]

off, ja. føle eg grine av alt.. Ei venninne døde på nyttår. kvar gong eg ser et bilde elle lese noe som minne om henne, så begynne d.. I dåpen, begynnte presten å snakke om helbreding av syke, noen blir friske å noen dør, osv.. då begynnte tårene å trilla.. ikirka.. flaut. satt også å leste et dikt her inne, å satt å grein lenge ittepå[:(]

wææ.!! ja, griner for alt og ingenting enda..
biter det ofte i meg, men som jeg sier til gubben at jeg kan ikke noe for det, det bare kommer[:'(]

Gråter når jeg leser tråder med linker til aviser der det står at små barn/babyer blir mishandlet, som feks. den der med yoga for babyer eller hva det var.

ORIGINAL: smurfix

biter det ofte i meg, men som jeg sier til gubben at jeg kan ikke noe for det, det bare kommer[:'(]

jeg må bare signere denne... er sånn her også

Grein akkuratt som bare det når jeg la storebror bare fordi han er så nydelig der han ligger så uskyldig så da kan du tenke deg om jeg skulle se en trist nyhet,spesielt om barn o.l[X(][:(][:(] var sånn leeenge med storebror også, ga seg aldri helt men ble litt bedre, men er nok blitt mer sippete av å få barn gitt[:)]

ORIGINAL: *Charley*

Ikke av og til... Jeg holder det inne så lenge jeg kan. Så plutselig sprekker det og alt renner i ett par timer[X(]

samme her

ORIGINAL: delphi

ORIGINAL: smurfix

jeg må bare signere denne... er sånn her også

hær å[X(]

kniper som regel igjen.. men merker jeg er sensitiv på det området ja:P

Back
Topp