Gråter av seriøst ingenting..

Mrs.Chuck Bass

Forelsket i forumet
Har nettopp ringt sjefen min nå, og sagt at jeg blir hjemme idag, pga kvalme og dårlig form. Og med en gang jeg la på, begynte jeg å strigråte!! Jeg aaaner virkelig ikke hvorfor, og det er helt ekkelt :p Jeg er jo ikke lei meg nå? Fler som har det sånn?

Ja du er ikke alene om det!
Jeg gråter nesten hele dagene, helt plutselig og uten grunn..
Satt nettopp og spiste frokost, og så en episode Sex and the city.. da episoden var slutt slo jeg på dataen, tenkte å sjekke mail.. mens jeg venta på at dataen skulle slå seg på, bryter jeg plutselig ut i hulk og tårene renner... Føler meg litt smågal, hehe.. men det er nok hormonene som herjer i kroppen vår.. 

Sylvia80 skrev:
Ja du er ikke alene om det!
Jeg gråter nesten hele dagene, helt plutselig og uten grunn..
Satt nettopp og spiste frokost, og så en episode Sex and the city.. da episoden var slutt slo jeg på dataen, tenkte å sjekke mail.. mens jeg venta på at dataen skulle slå seg på, bryter jeg plutselig ut i hulk og tårene renner... Føler meg litt smågal, hehe.. men det er nok hormonene som herjer i kroppen vår.. 

Huffda! :p Godt å høre at jeg ikke er den eneste da. Jeg måtte ringe typen i stad, og han ble jo nesten bekymret når jeg bare gråt i stedet for å prate! Men så fikk jeg stotra frem at jeg ikke visste hvorfor jeg gråt, og at jeg skulle være hjemme fra jobb :p
Disse hormonene er ikke til å skjønne seg på, gitt.

Hmm, kanskje man skal se litt SATC i dag...

vel... i mangel på lite å gjøre i sta, så jeg på glee for første gang! tårene trilla!!!!!
og i går så jeg et fint bilde... kan jo gjette hva som skjedde da :P

Haha! Fantastisk å lese at jeg ikke er alene. Samboeren min er helt oppgitt, han kan gi meg en klem, så bryter jeg ut i gråt.. Helt fullstendig håpløst!

19mars2013 skrev:
Haha! Fantastisk å lese at jeg ikke er alene. Samboeren min er helt oppgitt, han kan gi meg en klem, så bryter jeg ut i gråt.. Helt fullstendig håpløst!

Haha, den kjenner jeg til! ;p kjæresten min spurte en kveld om vi skulle dra på butikken å finne noe middag, og avslutta med et kjærlig " har du lyst til det?", og jeg bare tuta i vei mot badet, at han måtte ikke si sånne ting så søtt, for da må jeg bare gråte! :p

Haha det er litt søtt å da ;) å veeldig slitsomt ! Jeg begynte å gråte da jeg leste i se og hør om ol gullet :p

E skjelden eg grin, kan tella da på ei hand enda... Men, klumpen i halsen og at da e nære på! Stort sett heile tia.. :p

Back
Topp