Gråter av reklame

Mandarinpiken

Forelsket i forumet
Er det flere som tar litt lett til tårene for tiden? I går begynte jeg å gråte i kinosalen når de viste Netcom reklamen, der ungdommer tar med hele gamlehjemmet på kino. Glad det var mørkt..

Hehe, jeg gråter også av de rareste ting, reklame eller noe jeg hører på radioen eller ser på nyhetene.. ;-)

Den nye Redd Barna reklama går veldig inn på meg! Ni måneder å bearbeide sjokket, ni måneder igjen å glede seg, ni måneder igjen å vente... Eller ni måneder igjen å leve. *frysninger*

Den nye Redd Barna reklama går veldig inn på meg! Ni måneder å bearbeide sjokket, ni måneder igjen å glede seg, ni måneder igjen å vente... Eller ni måneder igjen å leve. *frysninger*

Nei, huff da! Skal sørge for å slå av når denne kommer på. Merker jeg får klump i halsen allerede, og har ikke sett den ennå.

Er det forresten normalt å bli ryk forbanna på noen for noe de sa eller gjorde for flere år siden?! Er så sinna!! Haha!! Stakkars samboeren min. Han er en helt, men noen ganger ser jeg han sliter altså. Særlig med oppførselen min for tiden :smiley-angry016.

Jeg hyler til alt! Skal ingenting til før jeg sitter med klumpen i halsen og tårene presser på. Har blitt skikkelig ille nå ;) så du er ikke alene om det ;)

Back
Topp