Gråter av ingenting, gravidkroppen ...

Tuttelure

Forumet er livet
Junilykke 2020 ♡
Augustlykke 2022 ❤️
Siste uke har vært heftig, klumpen i halsen/øya presser på fra nesten intet, så på en fin «julelandsby» på Hadeland i dag, måtte gå, for tårene kom.. en annen dag kjørte en brannbil forbi... så tenkte j på barna..

Det skjer på 1-2-3..

Er helt ute og kjøre selv :hilarious:
Måtte konsentrere meg skikkelig for å ikke begynne å sippe til Hjemme Alene 2 der mora finner igjen Kevin foran det digre juletreet :hilarious:

Samme her... Kan høre på musikk for så å begynne å hulkegrine :wideyed: er fæl til å tenke på triste ting for tiden også. Gråter nok hvert fall daglig :depressed:

Er helt ute og kjøre selv :hilarious:
Måtte konsentrere meg skikkelig for å ikke begynne å sippe til Hjemme Alene 2 der mora finner igjen Kevin foran det digre juletreet :hilarious:

hehe det kan jeg tenke meg! Det er nå ett roterende øyeblikk og d da :shy:

Samme her... Kan høre på musikk for så å begynne å hulkegrine :wideyed: er fæl til å tenke på triste ting for tiden også. Gråter nok hvert fall daglig :depressed:

Huff, d er ikke bare bare.. Mye havner litt utenfor kroppen lissom:woot:

Jeg var et følelsesmessig kaos i går.. Begynte å grine for ingenting - to ganger med bare en halvtime mellom eller noe. Måtte bare gå og legge meg :laughing002

Samme her! Gråter av alt mulig egentlig, spesielt filmer med unger, norske talenter osv. Så merker jeg at jeg generelt er mer følsom og sårbar..

Jeg satt med tårer i øynene da søsteren min pakket opp julegave fra 4åringen sin som han hadde laget i barnehagen.
Og på vei hjem fra juleselskap da jeg var så sliten og utmattet. Og igjen da kjæresten fikk ordnet det så han kom på overnatting :dance008 Mye følelser for tiden, særlig de siste par ukene.

Jeg gråter av alt og ingen ting nå. Det er litt slitsomt faktisk :hilarious:

Å jada. Sipper av reklamefilmer og ting som verre er:facepalm: for første gang, siden jeg ble ferdigutdannet i 2010, hadde jeg langfri i julen. Mannen og 2-åringen dro i forveien på hytta og jeg skulle dra etter på søndag. Da jeg satt i bilen ringte de fra jobb og beordret meg på jobb samme kveld. Jeg gråt da (det er nå en ting), men sippa over det i flere dager... Følte jeg ble frarøvet en evighet av jula med de fordi jeg måtte dra en dag senere enn planlagt:dead: I går måtte jeg hjem igjen pga arbeidshelg nå, mann og barn ble igjen på hytta til i morgen. Veldig planlagt, men det ble sipping hele veien hjem. Alle sanger, spesielt julesanger, på radioen ble triste. Jeg er håpløs:hilarious:

Back
Topp