camillasol
Betatt av forumet
I dag begynte jeg å gråte da jeg skulle ta på meg bukse. Det gjør bare så forferdelig vondt! I vinter klarte jeg tre ganger å skli slik at jeg strakk ene beinet og fikk etter hvergang veldig vondt langt trusekanten under hofta. Etter disse gangene har det sakte men sikkert blitt værre. Nå kommer det smertehyl hver gang jeg skal snu meg i senga eller hvis jeg anstrenger ene benet mer enn det andre. Fikk diagnose bekkenløsning av legen på tirsdag og henvisning til fysio, men har ikke tid da jeg må til Oslo i 10 dager grunnet kjæresten min som skal på en hauge med møter i oslo området og som ikke har kravlet seg til lappen enda... (han er snart 30, men har bodd iby hele tiden og ikke hatt behov).
Jeg orker virkelig ingenting! Drittlei av å ha det så vondt og blir jo så sinnsykt sliten fysisk og mentalt! Stakkar kjæresten min vet ikke hva han skal gjøre med meg, for er jo ingenting som hjelper!! Eneste som ikke er vondt er å sitte på stol med rett rygg, men det er ikke akkurat avslappende... jeg har ikke lyst å ligge i sengen hele dagen heller, og er faktisk ikke så behagelig å ligge ned heller og søvn finnes ikke lenger!
Måtte bare klage til noen som kan forstå! Er så sliten nå! Åssen skal jeg klare fødsel når jeg er utslitt allerede nå??[:(]
Jeg orker virkelig ingenting! Drittlei av å ha det så vondt og blir jo så sinnsykt sliten fysisk og mentalt! Stakkar kjæresten min vet ikke hva han skal gjøre med meg, for er jo ingenting som hjelper!! Eneste som ikke er vondt er å sitte på stol med rett rygg, men det er ikke akkurat avslappende... jeg har ikke lyst å ligge i sengen hele dagen heller, og er faktisk ikke så behagelig å ligge ned heller og søvn finnes ikke lenger!
Måtte bare klage til noen som kan forstå! Er så sliten nå! Åssen skal jeg klare fødsel når jeg er utslitt allerede nå??[:(]