Gråter av alt og ingenting. Andre?

En tråd i 'Mai 2020' startet av Islay, 8 Des 2019.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Islay Betatt av forumet Maiblomstene 2020

Jeg er så utrolig følsom og lettrørt nå under graviditeten. Til vanlig er jeg også lettrørt, men nå er det bare helt ekstremt. Gråter av alt! Om jeg blir rørt, om jeg ser noe fint, av og til også når jeg blir glad. Gråter av reklamer på TV, når jeg ser noen gjør noe fint for andre osv. Jeg begynte å gråte til Home Alone feks. Samboer reiste på jobbreise idag og jeg har omtrent grått i hele dag. Helt umulig og stoppe det og innimellom begynner jeg bare og le av meg selv for det er jo litt komisk. Men altså, dette er jo bare helt vilt! Og jeg bare 18+6 :laughing002

Er det noen andre som har det slik? Kan jo ikke skjønne at dette kan være noe annet enn hormoner men hjelp. Kan jo ikke ha det slik til mai :laughing002

2. Harefrøken_ Flørter med forumet Maiblomstene 2020

Hele tiden, av alt mulig :p

3. Islay Betatt av forumet Maiblomstene 2020

Godt å høre at jeg ikke er alene ihvertfall :happy:

4. Tu qui Flørter med forumet Maiblomstene 2020

Konstant! Må gå på do og sette meg mens jeg er på jobb, i et forsøk på å skjule det litt. :joyful:
    Heldigvis er mannen forståelsesfull og tålmodig, men det er temmelig slitsomt. :meh:

5. Islay Betatt av forumet Maiblomstene 2020

Grusomt å ha det sånn, men godt å høre at vi er flere :p
    Så bra at mannen din er så forståelsesfull! Det er heldigvis min også, er bare jeg som er lei. Ikke noe kjekt å føle at man ikke kan kontrollere følelsene sine :dead:

• Liker Liker x 1
  6. Ayms Glad i forumet Januarskatter 2015 Maiblomstene 2020

Hehe, kjenner meg igjen :p

• Hjertelig Hjertelig x 1
  7. Drømmeren Forumet er livet Tilgangsansvarlig Maiblomstene 2020 VIP

Gråter fortere nå ja

8. Scorpio86 Betatt av forumet Maiblomstene 2020

Har det akkurat likt! Er ikke særlig lettrørt av meg til vanlig, men nå er jeg på gråten sånn cirka 10 ganger i løpet av en dag :facepalm:

9. Tu qui Flørter med forumet Maiblomstene 2020

Klokka er 9, og jeg har allerede grått 2 ganger idag.
    Begynner jo nesten å lure på om dette kan være bra for babyen. :sorry:

10. Islay Betatt av forumet Maiblomstene 2020

Synes det er så rart at man plutselig kan bli så følsom. Disse hormonene er ingen spøk altså :dead:

11. Islay Betatt av forumet Maiblomstene 2020

Åå stakkars :( ikke noe kjekt å ha det slik.
    Ikke sant.. Jeg skal til jordmor like før jul og må ta dette opp med henne da.

12. shorty101 Blir kjent med forumet

Jammen godt å høre at vi er fler! Jeg har vært sånn omtrent siden første dag jeg så to streker på testen, men utover i andre trimester har det blitt enda mer merkbart. Alt av filmer, reklamer, tanker og samtaler kan få frem tårene :shy:

13. Tu qui Flørter med forumet Maiblomstene 2020

Takk. Det er ikke noe kult, nei. Har vært litt bedre utover dagen, men har kompensert med hodepine resten av dagen, så vurderer å bare gå og legge meg.

Lykke til hos jordmor. Fortell gjerne hva hun sa. Jeg vil jo tro at det er normalt, men greit å sjekke ut likevel.

14. Krepsen1983 Flørter med forumet

Føler meg som en idiot:( torsdag og fredag forrige uke var jeg helt på tuppa, tårene stod i øya 24/7..første gang jeg har merket hormonene på den måten, var helt håpløs i to dager:wideyed: idag lager jeg middag, og sambo synes ikke det var helt etter hans smak/hadde ikke særlig matlyst - da ble jeg fryktelig lei meg og orket ikke være m ut å gå:wtf: han synes dette er rare greier....vet jo at han ikke mente noe med det, er jo ikke hver dag man spiser like mye middag, men sitter her da med klumpen i halsen :banghead::banghead::banghead: helt sykt å ha det slik.

15. Spirevipps Flørter med forumet

Jeg var superhormonell de første 3 månedene... mest koko hormonell :wtf: mye roligere til sinns nå:p

16. Islay Betatt av forumet Maiblomstene 2020

Helt enig. Selvom det er forferdelig å ha det slik er vi tydeligvis en del som kjenner på det samme. Må si at det hjelper pittelitt og høre det! Føler meg litt mindre gal :happy8

17. Islay Betatt av forumet Maiblomstene 2020

Så kjedelig :( er det ikke det ene så er det det andre.. Sender deg en god klem!

Takk for det. Skal prøve å huske å oppdatere med hva hun sa :) kjenner jeg meg selv rett vil tårene trille når jeg tar det opp med hun, huff :sorry:

18. Islay Betatt av forumet Maiblomstene 2020

Ååh :( men du burde absolutt ikke føle deg som en idiot! Er nok hormonene som raser gjennom kroppen. Helt vilt at disse graviditetshormonene kan herje slik, men ser jo i tråden at det er mange som har det slik. Og det hjelper jo ikke akkurat på om man ikke møter litt forståelse for det uforståelige hos samboer. Uff, nei ikke greit dette :( god klem til deg :Heartred

19. Islay Betatt av forumet Maiblomstene 2020

Så deilig at det har gitt seg for deg! Grusomt når det står på. Krysser fingrene for at det samme skjer her snart :dead:

20. Krepsen1983 Flørter med forumet

Stakkars sambo er førstegangspappa, så han bruker litt tid på å venne seg til denne rare damen som plutselig har byttet plass med hans tidligere samboer:laughing005

Del denne siden