Gråtefilm

Sylvanas

Forumet er livet
Himmelbarn
Sommerfuglene 2017
Mange sier at når de trenger å gråte så setter de på en trist film. Gråting skal visst være veldig bra for å mestre stress eller noe i den duren. Nå sliter jeg med å gråte i det hele tatt, det vil seg liksom ikke, så jeg trenger tips til filmer som er skikkelig skikkelig triste. Jeg har Netflix, så fortrinnsvis noe jeg kan finne der. Jeg husker at jeg syntes at Den grønne mil var trist, men den er ikke på Netflix ^^

Vet ikke hva som finnes på Netflix, men jeg syns disse filmene er skikkelig trist.

Marley and me
My sister’s keeper
The impossible

Jeg sipper lett da men: "Ps. I love you" "Life as we know it" og skulle du være glad i Hunder, og takler filmer om dyr, så er "Hachiko, a dogs story" ganske så trist..

:laughing025:laughing025
Beklager at jeg ler, men noen ganger har du en fantastisk måte å uttrykke deg på :)
"Mange sier at når de trenger å gråte så setter de på en trist film. Gråting skal visst være veldig bra for å mestre stress eller noe i den duren."
Jeg er ikke så flink til det der jeg heller for å være helt ærlig, løper meg heller en tur for å takle stress.
Kommer bare på en film som muligens passer er Autumn in New York, den er utrolig vakker, og har en klinex slutt

Ps i love you. Klarer ikke å slutte å gråte når jeg ser på den.

Siste jeg gråt av var Me before you faktisk! Og My sister’s keeper husker jeg at jeg har grått masse til.

Sist eg gråt av ein film, var det titanic men lærer min fikk hjerteinfarkt samme uka, på samme dag som bror sin og. Lærer min overlevde.

Mange sier at når de trenger å gråte så setter de på en trist film. Gråting skal visst være veldig bra for å mestre stress eller noe i den duren. Nå sliter jeg med å gråte i det hele tatt, det vil seg liksom ikke, så jeg trenger tips til filmer som er skikkelig skikkelig triste. Jeg har Netflix, så fortrinnsvis noe jeg kan finne der. Jeg husker at jeg syntes at Den grønne mil var trist, men den er ikke på Netflix ^^

Åh... Da må du se Hachi: A dogs tale. Den er på Netflix. Griner som bare det av den. Er du som meg, lettere rørt av dyrehistorier enn av menneskehistorier, så blir denne å røre ved hjertestrengene og tårekanalene.

Synes filmen "Still Alice" var veldig fin :) den er dessverre ikke på Netflix.

Non ti muovere
Blue is the warmest color
Marley and me

:laughing025:laughing025
Beklager at jeg ler, men noen ganger har du en fantastisk måte å uttrykke deg på :)
"Mange sier at når de trenger å gråte så setter de på en trist film. Gråting skal visst være veldig bra for å mestre stress eller noe i den duren."
Jeg er ikke så flink til det der jeg heller for å være helt ærlig, løper meg heller en tur for å takle stress.
Kommer bare på en film som muligens passer er Autumn in New York, den er utrolig vakker, og har en klinex slutt

Haha, takker for det :D
Tenker at et eller annet må jo funke mot det der stresset, og jeg går ikke opp i vekt av å gråte ^^

Jeg begynte på P. S. I love you. Måtte gi meg da yngste våknet. Kom til der de nettopp hadde blitt reddet da de satt fast i en båt uten årer. Tørre øyne så langt, men jeg skal se den ferdig i alle fall :)

Haha, takker for det :D
Tenker at et eller annet må jo funke mot det der stresset, og jeg går ikke opp i vekt av å gråte ^^
Er det nå jeg ikke skal komme med en så kaldt "smart" kommentar :P
Vel det fleste som sitter og ser slike filmer småspiser ved siden av, og undersøkelser viser at de som småspiser ved siden av idiotboksen spiser mer......
Altså, gjør hva du vil, men mot stress ville jeg nok ha valgt noe annet

Er det nå jeg ikke skal komme med en så kaldt "smart" kommentar :p
Vel det fleste som sitter og ser slike filmer småspiser ved siden av, og undersøkelser viser at de som småspiser ved siden av idiotboksen spiser mer......
Altså, gjør hva du vil, men mot stress ville jeg nok ha valgt noe annet

Haha, jeg satt med strikketøyet faktisk. Dobbel dose stressmestring ^^kom gjerne med tips til stressmestring altså, jeg er åpen for nye utfordringer :)

Back
Topp