Gråtedag

roni

Betatt av forumet
I dag har jeg en skikkelig gråtedag...gråter for alt og ingenting og klarer ikke å stoppe....mannen min og datteren min skjønner ikke noe stakkars...noen andre som kan ha sånne dager??

Sent from my GT-I9300 using BV Forum

Jeg har slikere dager. Men da gjemmer jeg meg i senga så ingen ser meg:p

Åh,uff... Jeg har har ikke hele dager,men perioder... Håper det bedrer seg utover nyttårskvelden,og at du får en fin feiring :-)

Huff så dumt da :(
Jeg har ikke dager som er slik, men perioder iløpet av en dag.
Håper du kommer over det snart og kan kose deg med familien i kveld :)

Veldig slitsomt og ikke noe som hjelper..men har nå fått sovet litt ekstra og virker som jeg snart er tom for tårer nå...godt nytt år alle sammen

Jeg har slike dager jeg og "/ og mye gråting om jeg er tom for ting jeg VIL ha ! Og masse annet ..

Godt å høre at jeg ikke er alene om å ha d sånn:p

Jeg gråt på lille julaften fordi grevinnen og hovmesteren kom. Så begynte jeg å le mens jeg gråt fordi det var så teit:) min mann lurte på hva som skjedde! Håper det går bedre nå med deg da:)

Jeg gråt i bilen på tur hjem fra jobb i dag. Vi kjørte forbi en kirkegård, og det var tent så utrolig mange lys der. Det var så vakkert og trist, også ble savnet så veldig stort.
crybaby2.gif

Sånn ellers merker jeg at jeg er mer lettrørt for tiden enn ellers, jeg kan få klump i halsen og tårer i øynene av helt dagligdagse ting også.

Jeg gråter mye lettere nå... blir lett fornærmet og tar meg selv i å bli litt "nebbete"..pleier ikke være det

Jeg var på nyttårsmiddag hos svigerfamilien i går, og der kom det ei lita jente på 8mnd. Også drev de slik "hvor stor er du?" og hver gang hun tok armene over hodet så rant tårene :p

Signerer det meste her. Lett for å gråte, fort sint, nebbete og generelt litt sur. Leste at hormonene skulle roe seg litt nå i uke 13, passer bra.

På den andre siden er det omtrent de eneste bivirkningene jeg har hatt, så kan ikke klage...

Sent from my HTC Desire S using BV Forum

Back
Topp