Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
I dag har jeg en skikkelig gråtedag...gråter for alt og ingenting og klarer ikke å stoppe....mannen min og datteren min skjønner ikke noe stakkars...noen andre som kan ha sånne dager??
Jeg gråt på lille julaften fordi grevinnen og hovmesteren kom. Så begynte jeg å le mens jeg gråt fordi det var så teit min mann lurte på hva som skjedde! Håper det går bedre nå med deg da
Jeg gråt i bilen på tur hjem fra jobb i dag. Vi kjørte forbi en kirkegård, og det var tent så utrolig mange lys der. Det var så vakkert og trist, også ble savnet så veldig stort.
Sånn ellers merker jeg at jeg er mer lettrørt for tiden enn ellers, jeg kan få klump i halsen og tårer i øynene av helt dagligdagse ting også.
Jeg var på nyttårsmiddag hos svigerfamilien i går, og der kom det ei lita jente på 8mnd. Også drev de slik "hvor stor er du?" og hver gang hun tok armene over hodet så rant tårene