Gråt

Nelly84

Glad i forumet
Baby her gråter mye fordi han har vanskelig for å finne søvnen på dagtid. Det er dager hvor han knapt sover og er så trøtt at øynene er røde, og til tross for byss og kos så går det bare ikke. Jeg blir så fortvila.. Det går på psyken løs når han gråter 5 timer i strekk. Det er ikke magevondt eller annet, det er det at han har vanskelig for å sove. På natta sover han fint.

Jeg føler meg sliten, svett, ustelt og fæl døgnet rundt. For han har en "sint-periode" fra 19 og utover hver kveld også. Så ofte må jeg legge meg og bruke en time med pupp og kos for at han skal finne ro til å slappe av og prøve sove.

Puh.. Måtte bare skrive litt av meg :(

Prøvd smokk? Da kanskje finner roen litt selv uten å måtte ha puppen i munnen :)

Drikker du koffein? Det kan ofte forstyrre barna , at de ikke finner søvnen :(

Sovner han i vogna? Vi hadde det liknende her, så jeg begynte å gå tur til faste klokkeslett, 10-11 og 15-16, og plutselig nå sovner han av seg selv rundt da, uavhengig om han er i vogna eller ikke. Han her var ikke spesielt glad i vogna til å begynne med, men nå elsker han den

Min eldste var slik, i tillegg til magevondt som tok over på kvelden og natta. Fra han var ca 6 mnd funka det at jeg byssa på et mørkt og kjølig rom..

Klem til deg ❤️

Her finner han ikke roen på stua i det hele tatt. Må legge han i vogna eller senga på rommet for at han skal sove.

Sånn er min og. Veldig vanskelig å få han til å sove på dagtid. Startet når han var ca. 6 uker.. Skuldre og rygg verker etter all byssingen. Håper det er en fase :confused:

Kan han ha kolikk?

Sovner han i vogna? Vi hadde det liknende her, så jeg begynte å gå tur til faste klokkeslett, 10-11 og 15-16, og plutselig nå sovner han av seg selv rundt da, uavhengig om han er i vogna eller ikke. Han her var ikke spesielt glad i vogna til å begynne med, men nå elsker han den

Han sover i vogna ja, men skal helst trilles. Står den stille våkner han fort. Med mindre vi er på kjøpesenter. Men orker jo ikke tråle der hver dag heller akkurat.

Sovner han fint og sover en stund der da eller? Vi har vogna på stua men han skal bare sove i den på tur
Sover alt fra 30 minutt til 3 timer :-)
Hjelper ikke p vugge på vogna inne?

Har dere ergobaby? Her går pappaen med nyfødtinnlegget når hun er sutrete og overtrøtt og da sovner hun som en stein.

Back
Topp