Gråt!

• Trådstarter Trådstarter Ingenbruker
  • Opprettet Opprettet
I

Ingenbruker

Guest
Hvor mye gråter deres baby?

Var hos helsesøster i dag... Lille gråt seg igjennom hele timen :p selv om bleia var tørr og magen full... Helsesøster virka nesten desperat etter å finne grunnen til gråten... Spurte meg sikkert 10 ganger om jeg ikke skulle gi henne mat, skifte osv...

Hun har nok litt mageknip innimellom stakkar men alikevel tenker vel jeg at alle babyer gråtee vel litt innimellom. Er ikke slik at de er helt lydløse? Virket som helsesøster trodde det :(

Min gråter endel. Pga mageknip. Fort 1-2 timer av ganga men så er hun rolig igjen.
Teit av hun helsesøster . :-/
Alle babyer griner ! Herlighet

Min griner også en god del. Når han er sulten, trøtt, har mageknip etc. Han har skikkelig desibelnivå, spesielt hvis han blit overtrøtt. Da er eneste trøsten puppen, sliter litt med smokken.

Min gråter hver kveld rundt kl 8... tørr bleie , full mage , vill ikke bare ligge stille. Vi må gå rundt med ho i huset får at ho skal se på ting da er ho fornøyd igjen! Slitsomt og kan vare kjempe lenge men slik er det. Babyer gråter eneste måten det kan utrykke seg på:)

Litt småsutring innimellom, kun gråt hvis eg er litt sein med flaska. Sånn var storebror og, alle som var i nærheten av han første månedene urte på om han i det hele tatt lagde lyd. :-)

Her er det litt mageknip innimellom, men, bank i bordet, ingenting i forhold til storebror :)

Vi har hatt hs på besøk i dag, og frøkna hylte hele tida :p hs virket bekymret, og spurte flere ganger om hun alltid gråter så mye :p hun gjør jo absolutt ikke det, skikkelig uflaks i dag rett og slett :)

Hun gråter om maten ikke blir servert fort nok, luft i magen osv. Ikke veldig mye grining.. :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jenta vår gråter sjelden hvis hun er mett og tørr, da er det kun skriking når hun har mageknip. Kan jo hende at ny og ukjent plass var ekkelt for baby?

Føles ut som han gråter hele dagen! Starter i 8-9 tiden på morgen, å gråter da en god stund, tar kun 5-30 minutt pause for litt søvn. Sovner skikkelig i 13 tiden og sover da til 15-16,så gråt til kvelden, kun avbrutt for litt søvn.

Sjeldent gråt her, bare viss hun vil til puppen, eller er for trøtt og ikke klarer sovne.

Mye gråt her :-( Utilpass ofte, mye luft tror jeg. Skal til HS først og deretter Evt kiropraktor.

Min gråter når han er trøtt. Da er det kosen, smokken og litt gynging som skal til, da roer han seg som regel på noen sekunder

Stort sett kun gråt når han er sulten. Av og til ved luft i magen. Veldig overrasket, forventet mer (første barn..!).

Mest når hun er sulten. Sier liksom ingenting før det er helt krise... ;) og på natta når jeg legger henne ned. Da protesterer hun en stund.

Helsesøster sa i går at det var helt normalt at babyer gråt 2 timer selv med tørr bleie og full mage. Det kunne bare være en form for kommunikasjon. Kanskje er de slitne av inntrykk og den eneste måten å få ut følelsene er ved gråt? Merkelig at hun ble så stressa hun helsesøstra :P

Her griner hun når hun er sulten, må bæsje, må rape, prompe og spesielt når hun er trøtt. Da er hun miss urolius. Tror det er sunt at de vet å gi uttrykk for behovene :)

Synes nesten ikke han gråter jeg... Er bare bittelitt om jeg ikke er raskt nok fremme med puppen :-P

Gråter når hun er sulten, eller er veldig trøtt. Opplevde magevondt noen dager men fant grunnen, da gikk det over. Synes ikke det er så mye skriking på henne. :) Storesøster var mye verre (kolikk).

Gråter og er veldig urolig om det ikke er bevegelse eller pupp.
Han er lite fornøyd baby.

Helsesøster sa i går at det var helt normalt at babyer gråt 2 timer selv med tørr bleie og full mage. Det kunne bare være en form for kommunikasjon. Kanskje er de slitne av inntrykk og den eneste måten å få ut følelsene er ved gråt? Merkelig at hun ble så stressa hun helsesøstra :P

Her griner hun når hun er sulten, må bæsje, må rape, prompe og spesielt når hun er trøtt. Da er hun miss urolius. Tror det er sunt at de vet å gi uttrykk for behovene :)

Hu ble kjempe stressa og virka nesten desperat etter å få meg til å roe henne... Jeg hadde henne på fanget og gjorde jo det jeg pleier for å roe men innimellom går det bare ikke og det tar jeg helt med ro, men må si den helsesøstra stressa meg litt altså... Fikk liksom følelsen av at dette ikke var normalt :(

Lite gråt her. Kun hvis jeg er for sent fremme med puppen:p

Hu ble kjempe stressa og virka nesten desperat etter å få meg til å roe henne... Jeg hadde henne på fanget og gjorde jo det jeg pleier for å roe men innimellom går det bare ikke og det tar jeg helt med ro, men må si den helsesøstra stressa meg litt altså... Fikk liksom følelsen av at dette ikke var normalt :(

Ikke tenk mer på det, det handler mer om henne enn om deg og barnet ditt. Hun tåler vel ikke gråt så godt generelt. Babier gråter og det er helt normalt. Klem til deg ❤️

Back
Topp