Gråt..

veromommy

Glad i forumet
Oktoberskatter 2014
Lillemor har i de siste ukene klødd såååå fælt i munnen.
Alt skal inn der og hun sikler igjennom 3 bodyer daglig!
De siste nettene har hun våknet på natten med skikkelig gråt.
Hvertfall ett par ganger i løpet av natten.
Kan det være tannfrembrudd?
Hun vil ikke ha mat når hun våkner sånn heller.
Har smurt på Dentinox, å når den har begynt å virke, sovner hun igjen.
Føler meg så hjelpeløs.
 
Som om jeg skulle skrevet innlegget selv. Lillebror sikler og putter desperat alt han kommer over i munnen og de to siste nettene har han grått masse uten å ville ha mat, aldri vært sånn før. Mulig som du sier det kan være no tenner. Følger denne for tips.
 
Sniker i fra september ;)
Jenta mi var akkurat sånn. Kom to tenner her i løpet av to uker. :)
Var hardt mens det sto på som verst. :( Holdt på i ett døgn og ikke ville ha mat eller noe. I tilegg ble hun forskjøla og fikk feber.
Hadde problem med å få henne til å sove, og hun surva og hyla mye.
Nå er tennene kommet godt frem og hun har blitt seg selv igjen. Men vi hadde det litt slitsomt i to uker.
 
Her og, det var vært mye, men nå er det konstant 1 eller 2 fingre i munnen! Finner ikke roen annet enn i vogna, våkner på natta og trør hendene inn i munnen. Bruker litt dentinox på kveld/natt men føler ikke det hjelper nok. Håper det kommer noen tenner igjennom snart så de stakkars små får fred i munnen sin :)
 
Høres veldig kjent ut. Adrian har holdt på i 1,5 uke med å ikke ville sove eller spise på kvelden. Er faste tider+ at han har våknet flere ganger i løpet av natten den siste uken. Første gangen vil han ha mat, men de andre gangene så er det litt sutring og kaving i senga før han sover videre.
Ei venninne av meg var helt sikker på at det var tenner på gang når hun så hvordan han siklet og spiste på ting i går (hennes sønn er to mnd eldre og var likedan før det plutselig dukket opp en tannebis). Kjenner ikke noe der, men må jo være tenner?
 
Her har hun sikla mye og hatt hendene i munnen siden hun var 2 mnd. Det er først nå når hun bikka 5 mnd at det har dukka opp to tenner nede. Jeg så det veldig tydelig i gommene en uke eller 2 før de var gjennom, for gommene utvida seg der tennene kom. Man ser også typisk en hvit strek rett før den er gjennom, men har ikke kjent noe hardt der før de brøt helt gjennom.
 
Høres veldig kjent ut. Adrian har holdt på i 1,5 uke med å ikke ville sove eller spise på kvelden. Er faste tider+ at han har våknet flere ganger i løpet av natten den siste uken. Første gangen vil han ha mat, men de andre gangene så er det litt sutring og kaving i senga før han sover videre.
Ei venninne av meg var helt sikker på at det var tenner på gang når hun så hvordan han siklet og spiste på ting i går (hennes sønn er to mnd eldre og var likedan før det plutselig dukket opp en tannebis). Kjenner ikke noe der, men må jo være tenner?
Samme skjer her og vi venter og venter på noe tenner men skjer ingenting for nesten 2 mnd nå. Han våkner mye på natta, spiser litt og klager. Jeg har lest at barn kan drive med det for 3 mnd før først tann kommer men vennina mi sa at det tok 6 mnd med barnet hennes. Vi håper at noe skjer snart fordi gutten er også sliten. Bra at han lærte å ta smokk for 3 dager siden, det hjelper litt.
 
Back
Topp