Gråt:(

Real

Gift med forumet
Når gråt du sist og hvorfor? Jeg gråt på fredag, da jeg hadde funnet BabyDan produkter jeg ville ha, og min kjære sier at han heller vil lage det selv. Haha! Tanken hans er Såå god, men han har en tendens til å ville lage ALT selv. Av og til har jeg bare lyst til å kjøpe det fine jeg har funnet. Han er veldig flink, men jeg blir så frustrert iblant. :)

jeg gråt i går. mannen min var frustrert og stresset i går og sa noe uten å tenke seg om. var nok til å bli lei meg og begynne å gråte.

Jeg gråt på torsdag :(

Har gått rundt å fantasert om varme hveteboller med rosiner i over 2 uker nå. Og brukte hele torsdag kveld på å bake (jeg egner meg ikke til å bake). Og når jeg smakte på de smakte de bare dritt :(. Ble så lei meg for at jeg ikke får de bollene jeg fantaserer om, men så måtte jeg le siden jeg stod på kjøkkenet å sippa over mat...

bellablue skrev:

Har gått rundt å fantasert om varme hveteboller med rosiner i over 2 uker nå. Og brukte hele torsdag kveld på å bake (jeg egner meg ikke til å bake). Og når jeg smakte på de smakte de bare dritt :(. Ble så lei meg for at jeg ikke får de bollene jeg fantaserer om, men så måtte jeg le siden jeg stod på kjøkkenet å sippa over mat...

hihi jeg må le litt. Hørte veldig komisk ut! Men samtisig utrolig trist!! Spesielt hva vi gravide reagerer på!

Sist jeg gråt var på tirsdag kveld når jeg så på The Biggest Loser! :P Når han største der holt "tale"..

Hmm..for meg blir det mer interessant å finne dager jeg IKKE gråter i en eller annen form:) Men husker ikke når det var..:P

I går ! Rett og slett fordi jeg var utslitt , møkk kje hele elgjakta , og følte meg utelatt og glemt pga den stygge jakta . Og vi hadde diskutert kvelden før og jeg var sur da jeg sovna . 

Jeg gråt igår, satt å så serie på tv'n, og plutselig så rant tårene :P
Det er vel og første gangen jeg har grått i svangerskapet her :)

Jeg gråt i går, men husker ikke hvorfor... Tror egentlig ikke det var noen god grunn... Noen ganger gråter jeg av det også. Gleder meg til å bli følelsesmessig normal igjen, det er ganske slitsomt å være sippeguri!

-Exotic- skrev:

bellablue skrev:

hihi jeg må le litt. Hørte veldig komisk ut! Men samtisig utrolig trist!! Spesielt hva vi gravide reagerer på!

Sist jeg gråt var på tirsdag kveld når jeg så på The Biggest Loser! :P Når han største der holt "tale"..

Smilte litt godt for meg selv, for kjenner meg igjen. Ikke at jeg har prøvd å bake noe, men å gråte over noe sånt;) Også blir jeg enda mer lei meg når jeg innser hva jeg faktisk gråter over, at noe så lite skal bety noe så mye!

Jeg gråt sist for litt over en uke siden. Hadde en veldig hormonell ettermiddag, der jeg gråt for ingenting. Jeg gråt fordi det ikke var noe mat i kjøleskapet jeg ville ha, og endte med at det ikke ble noe middag på meg. Men når jeg ble sulten nok så lagde jeg meg eggerøre. Og når jeg sto å lagde den så gråt jeg. Hadde en ettermiddag med bare tårer. Og etter det har jeg ikke gråtet. Mye rart kroppen skal igjennom når man er gravid. 

Jeg har grått mye i det siste. 2 av mine venner har fått tøffe beskjeder som har endret livene deres drastisk. Det har gått veldig inn på meg og jeg har grått mye for dem.

Jeg gråter generelt veldig lett, men oftest når jeg er alene. Liker ikke å gråte foran andre.

Chuma skrev:
Gråter hele tiden...

Kjære deg. Det forstår jeg godt.. Og denne tråden blir jo så ubetydelig når man tenker på Hva du har gått igjennom. Du har vært så sterk og modig, og jeg beundrer deg og gråter med deg. Skulle virkelig ønske at det endte anderledes. Livet er så forbanna urettferdig! Kan ikke annet si til deg enn kondolerer og håper at du blir tatt godt hånd om nå i den tunge tiden.

Jeg gråt igår.

Jeg satt og leste flauser i svangerskapet på babyverden, mens samboer lå og sov/hvilte middag. Jeg syns det ene innlegget var såå artig at jeg lo så jeg holdt på å dø og tårene spruta. Jeg fikk skikkelig latterkrampe og holdt på lenge å le. Samboer våkna selvefølgelig, men så ikke på meg engang, trakk ikke på smilebåndet, spurte ikke om hvorfor jeg lo og gikk bare inn på kjøkkenet. IDIOT! Var for trøtt til å reagere, sa han etterpå..og at det var best å forlate rommet, for han var litt gretten.

Da blei jeg jo sur og skikkelig lei meg..haha..satt kanskje en halvtime med ryggen til han å gråt så snørra rant.. charming..:)

Jeg gråt sist i går, da jeg så den nydelige filmen Chuma har laget til lille Mikael. Jeg må være ærlig og si at det har gått noen dager fra jeg så at den var lagt ut til jeg klarte å se den. Jeg visste at jeg kom til å gråte, for jeg har allerede grått mange tårer for skjønne Mikael, men den filmen var så nydelig og så trist, så ubegripelig vond...

Jeg gråt i går når jeg så på Supernanny:p både gledestårer å triste tårer! Tenk at en datter kan være så slem å en mor si så forferdelige ting. Dem var så mye som skjedde der.. Huff. Kan ikke se på sånt!

Jeg gråt i går når jeg så på Supernanny:p både gledestårer å triste tårer! Tenk at en datter kan være så slem å en mor si så forferdelige ting. Dem var så mye som skjedde der.. Huff. Kan ikke se på sånt!

Også gråt jg på lørdag når jeg så "A cinderella story" ;)

-Exotic- skrev:
Også gråt jg på lørdag når jeg så "A cinderella story" ;)

Å. den er nydelig!

Back
Topp