grådige mannfolk

pandalise

Gift med forumet
gjør meg kvalm![:'(]

Samboeren min tjener dobbelt så mye som meg, og alikevel betaler jeg halve av ALT av regninger og ALL maten..

Men å kjøpe en ny (brukt) bil så han må betale et lån på 2-2500 i mnd.. DET KAN VI IKKE nei[8|][8|] Han skal jo bruke hver krone han har på fiskeutstyr [:'(]

Og du er sammen med han fordi???
Ville kjøpt mat til meg selv og laget, så kunne han sittet der sulten. Og gått inn i dusjen og skrudd på kaldt vann når han står der og sagt at jeg betalte strømmen[8D]

Ærlig talt, så ANER jeg ikke! [8D]

Er bare så frustrerende å må kjøre rundt i en kræsja bil med ødelagt front[&o] Den er jo viiirkelig trafikksikker[8|]

ORIGINAL: Stjernejenten

Ville kjøpt mat til meg selv og laget, så kunne han sittet der sulten. Og gått inn i dusjen og skrudd på kaldt vann når han står der og sagt at jeg betalte strømmen[8D]

Det jeg har og tenkt til å skrive, men trodde kanskje det var for drøyt. Synes det er utrolig smålig - nødvendige ting FØR hobbyer så klart! [:@]

en ting er vertfall sikkert...DET hadde jeg ikke funnet meg i....

Han sier til og med :" da får DU kjøpe deg bil da!"

Som om jeg har penger til det... Med lønn på 10000[8|]

Godt å blåse ut litt[:D]

Kjøp deg bil, bruk av din lønn til å betaleånet, så må han jo trå til med penger til mat og regninger for å få det til å gå rundt!!

Takke meg til felles økonomi[:)]

Det er såååå barnlig gjort av mannfolket ditt!
Han må seriøst vokse opp! Blir så provosert på dine vegne!

Her tjener sambo litt mer enn meg men vi deler alt 50/50 MEN han har kjøpt bilen vi har nå, for vi måtte jo ha stasjonsvogn[;)] Så han betaler lånet mens vi deler forsikringa. Men den er ikke på så mye, så det er helt greit for meg siden det er jeg som kjører bilen, mens han kjører min bil[8D]

signere!

Hehehee ? du holder ut ja [8D]

hadde å en mann som var litt sånn en preiode.
Men han fant ut det ikke var så kult når jeg brukte alt av penger jeg fikk i gave, skattepenger og ferie penger som var MINE på meg selv. Og sparte av MINE penger å brukte bare på meg selv.
Særlig vis det kom uforutsigbare regninger å han måtte betale de å kjipe på det han hadde lyst til mens jeg kunne bruke mine penger å ha det gøy [8|]
Så nå betaler vi etter hvem som har mest penger og jeg kan fint gå å kjøpe meg ting for hans penger og får jeg lønn før han får lønn så kan ha bruke mine penger å kjøpe noe til seg selv.

Men altså penger kan gjøre mye veldig surt i et forhold så best å ordne opp eller ta ett oppgjør med seg selv ?!

Jeg går ut i fra at han er far til barnet ditt? I så fall er det jo i hans beste interesse at ungen din sitter i en sikker bil da!

ORIGINAL: Tanntrollet09

Jeg går ut i fra at han er far til barnet ditt? I så fall er det jo i hans beste interesse at ungen din sitter i en sikker bil da!

Ja. Har faktisk kommet med den "unnskyldningen" mange ganger.. Men det hjelper ikke .. Her tror jeg rett og slett jeg må bli sint..

syns jo det er så flaut å kjøre et kræsja vrak når vi har råd til så mye mer[&o]

Sånn kunne jeg aldri hatt det...

Deler dere ALLE utgifter til ungen 50/50 også? Kjøper bleier annen hver gang og slikt? [8|]

Her tjener sambo mye mer enn meg, han betaler de fleste regninger, men vi eier hus og bil og alt 50/50. Vi har fri flyt mellom oss med penger og tenker aldri på at han har myyyye mer inn i mnd enn meg.
Deilig å slippe å krangle om penger i hvert fall!

Når din samboer har valgt DEG og valgt å få et barn med deg, så synes jeg det er egoistisk av han å forlange at alle utgifter skal deles 50/50!
Det viktigste må jo være at dere SAMMEN kan ha det bra og greit økonomisk! Og han hadde sikkert hatt råd til hobbyen sin selv om han prioriterte familien sin litt mer.

ORIGINAL: Venus83

Deler dere ALLE utgifter til ungen 50/50 også? Kjøper bleier annen hver gang og slikt? [8|]

Her tjener sambo mye mer enn meg, han betaler de fleste regninger, men vi eier hus og bil og alt 50/50. Vi har fri flyt mellom oss med penger og tenker aldri på at han har myyyye mer inn i mnd enn meg.

Når din samboer har valgt DEG og valgt å få et barn med deg, så synes jeg det er egoistisk av han å forlange at alle utgifter skal deles 50/50!
Det viktigste må jo være at dere SAMMEN kan ha det bra og greit økonomisk! Og han hadde sikkert hatt råd til hobbyen sin selv om han prioriterte familien sin litt mer.

Nei, det deler vi ikke. Jeg betaler alt at ting til småen.. Har vel ene gang fått med kortet hans for å kjøpe noen klær, 200 kanskje[:-]

Syns det er skikkelig tamt.. For jeg må blakke meg for å få en ny bil, men selv skal han sitte igjen med flere tusen..

Ikke gjør han husarbeid engang [:'(][:'(]

Nordmenn ass..[8|]

absolutt. Jeg hadde kun og vasket mitt tøy med min såpe og latt han sitte der.

ORIGINAL: Venus83

Signerer denne..
Jeg tjener 0,- og han tjener _litt_ mer enn det..

ORIGINAL: Frk.VilliTrusa

Ikke jeg heller.

Min mann tjener mer enn meg (skal kanskje ikke så mye til med 11 timer i uken) så vi betaler prosent utfra inntekt på felles!

ORIGINAL: Frk.VilliTrusa

Back
Topp