Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff, han har det på begge.. Da blir han vel helt blind :/Ja, hun fikk det og ble helt blind, men levde fint med det i fire år tilDet var bare på det ene øyet.
Det kan hende, ja. Men ikke mist håpet helt enda.Uff, han har det på begge.. Da blir han vel helt blind :/
Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
Uff, han har det på begge.. Da blir han vel helt blind :/
Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
Han behøver ikke det, men kan bli svært svaksynt! Derfor anbefales det at du ikke omøblerer noe særlig., da det gjør hunden svært usikker. Vurder fortløpende om han trives!
Skulle ønske jeg kunne sagt noe annet,men vår bichon fikk også grå stær og hun ble blind..
Vi måtte avlive ho etter kort tid da ho i tillegg hadde diabetes og ble ganske dårlig..
Ok.. Men avliva pga diabetes og ikke stæren? Her hos en annen vet (skal til en ny for en ny mening nå i uka) ba han oss nesten avlive fordi det var vondt og grusomt, men dro heldigvis hjem og las meg opp!
Om han trives med ommøbblering eller mht avliving mener du??Satt opp ei lekegrind ellers er alt som før her
Han har det vondt pga katarren da..
Avliva pga helheten egentlig..
Ho klarte lenge å gå rundt stoler osv når ho visste hvor de stod.. Men så begynte ho gå på vegger osv.. Da har de det ikke noe godt lenger![]()
Ja, jeg var fast bestemt om at dersom min nydelige lille voffe bare kom tli å stange rundt i ting, falle i trappen, ikke klare å orientere seg når hun skulle tisse ute, så måtte jeg ta en vurdering om hun hadde det godt. Men heldigvis var hun super tilpasningsdyktigHun ble 11 år i fjor, da måtte vi avlive henne av andre alderdomsgrunner (verste dagen altså) men hun skal ha for at hun tilpasset seg sine omgivelser veldig
Har du fått noe gel til å legge innpå øyet hans eller? Stakkars lille voffsen! Veslevoffsa vår fikk en haug med saltvann hver eneste kveld av meg i tillegg hun daVanskelig å bli kvitt når det først har satt seg!
Håper virkelig det ordner seg for dere![]()