Grå hår?

Karoline_

Flørter med forumet
Lurer på om det er flere som plutselig har fått sølv hår?
Ingen sølvhår her før de siste 2 mnd,nesten så jeg lurer på om det har med graviditeten å gjøre?? Lov å håpe:rolleyes:hårstråa er liksom helt gjennomsiktige,og det er hele hårstrået..hmmm nå bryr jeg meg ikke så veldig om grå hår,men disse kom så plutselig og så månge hihi:woot:flere som har opplevd dette??

Om man kan få grå hår av graviditeten skal jeg ikke uttale meg om, men jeg har i alle mine svangerskap opplevd at håret har endret seg. Har alltid hatt litt glasshår-tendenser, slik at det er vanskelig å farge. Når jeg er gravid er det iallefall håpløst! Nesten nytteløst å farge.

Jeg vet det er mange som opplever at håret forandrer seg under graviditeten, men grå har vet jeg lite om. Mitt har synes jeg ser tykkere ut og blir mindre fett :) Kankje det er fordi jeg er flink til å få i meg alle de vitaminene gjennom svangerskapstilpasset kosttilskudd...

Jeg begynte å få enkelte grå hår før jeg ble gravid, så kan nok ikke skylde på det :hilarious:
Men har fått mye tørrere hodebunn, selv om håret i seg selv blir fett raskere.

Jeg vet det er mange som opplever at håret forandrer seg under graviditeten, men grå har vet jeg lite om. Mitt har synes jeg ser tykkere ut og blir mindre fett :) Kankje det er fordi jeg er flink til å få i meg alle de vitaminene gjennom svangerskapstilpasset kosttilskudd...

Man mister faktisk mindre hår når man er gravid, så det er kanskje derfor du opplever håret dit som litt fyldigere :)

Mannen min sa at jeg har så mye grå hår men han glemte at det ble nesten 10månader siden jeg farget håret siste gang :)

Ikke grå hår, men jeg får mer og mer krølle ved hver graviditet :)

Hmmm hadde kanskje håpt at da gråe håret kom av graviditetenxsmile9eeeellle at fargen har gått uttav at da e nåke skade på håret,meeeen då får eg helle bere innsjå at da e grå hår:facepalm:god unnskuldning for å svi av litt penger hos frisøren før babyen kommexsmile5
Har og fått masse krøller,mær for kvar baby:)

Back
Topp