Grå hår??!?

Benedicte og gutta

Elsker forumet
Kroppen min har forandret seg veldig på disse to årene siden jeg fikk sønnen min. Ikke bare ekstra kilo, henge pupper, dårlige tenner og strekkmerker, men jeg har jaggu meg fått noen GRÅ hår! Jeg er 25 år og hadde ikke akkurat regnet med det så tidlig! Jeg fikk det i mens jeg ammet sønnen min, og nå etter at jeg ble gravid igjen har jeg fått flere grå hår, hjeeeelp![:(][:@][&:][:'(] synes det er kjipt altså! Er det flere som har fått det etter graviditet/amming? Er rart at det er vanskelig å føle seg ung og fresh.....

Vi får virkelig gjennomgå, altså. Men grå hår har jeg fortsatt til gode å se.

Jeg har fått så mange grå hår at det må tas av frisør hver 6.uke......... Helt ubegripelig tidlig fikk jeg det, fikk det da jeg var 20, men ble jo også gravid når jeg var 20 også da.. Så har det bare utviklet seg i helt feil retning [X(]
Ligger til familien også da..

Mulig jeg tar veldig feil, men tror ikke grå hår kommer av amming?![8|]
Tenk på det som en fin ting - og liker du det ikke så er det jo bare å farge håret[:D]
Er sikker på at du er nydelig lell[:)][:)]

ORIGINAL: amaasen

Vi får virkelig gjennomgå, altså. Men grå hår har jeg fortsatt til gode å se.

Ååååååååååååååååååå såååååååå godt å høre....

at jeg ikke er alene[:)][:)]

Etter jeg fikk inge nr. 2 for 2 år siden begynte jeg å få grå hår.
Eller de er mer kritt hvite enn grå, og det er veldig synlig i mitt ellers brune hår[&:]

Men de vokser på bestemte plasser. 2 gråe/kvite hår på høyre side ved øret.
Og så har jeg en del øyenbryn som har blitt kvite.
Passer på å nappe[&:][;)]

Godt å høre at vi er fler! Ja det er ikke bare grå hår, har også noen som et helt hvite [&:] Jeg har egentlig ganske lyst hår, men har begynt å farge det mørke brunt fordi jeg synes jeg kler det best. Meeen aberet med det er jo t disse grå håra synes myr bedre[:(] ble flau da jeg var hos frisøren, jeg synes det er forferdelig å ha grå hår allerede. Men men, alle skal jo få det før eller senere, så blir til at vi må farge håret oftere eller legge inn striper, vi må jo bare leve med det. [:(]

Jeg fikk også mine første grå strån da jeg var 25 tror jeg, hadde ikke vært gravid da ennå. Hadde en frisør som sa at folk får grå hår tidlegere og tidleger nå uten at vi vet hvorfor, ikke vet jeg. Men litt kjedelig når man er gravid og skal være lite forsiktig med hårfarging... [:o]

Back
Topp