GRØNT LAG - slankekrigen 2012

Hei hei 

Her går det igrunn greit med kostholdet og treningen også. Jeg er motivert og står løpet ut jeg vettu emoticon 

Håper dere andre på grønne laget har det bra 
 
Du er flink LUCILLEN 
Håper kroppen din blir bedre snart nå. Vet hvordan det er når den ikke spiller på lag (har revmatisme). Håper du får deg en skitur til søndagen da emoticon  Ha en fin uke :-)
 
Hei alle grønnfolk:) Har ikke vært pålogget de siste dagene, men så utrolig flott resultat på oss da, tross alt:)
Så kjedelig at du trakk deg Happygirl, håper motivasjonen snart kommer! :)
Gratulerer som ukens superslanker ninoz! :-D
Syntes du er kjempe flink lucillen, godt kamphumøret er på topp, det må du smitte oss masse med! :)
Nr 3 i august - Godt du står løpet ut, det håper jeg vi alle gjør nå! Håper vi 5 som er igjen blir et sterkt lag! :)
*Tulte* - Lykke til videre du også! :)

Ha en fin kveld alle sammen:)


 
Synes du er kjempe flink som ikke gir opp til tross for plagene du har nå, Lucillen 

 
Takk Klumpen *sin* mamma 
 
Her går det greit... Går på Appocillin, 8 x 660 mg for dag, så blir veldig trøtt og slapp!! Og dårlig matlyst.... Men det lille jeg spiser er bra mat for meg... Fortsatt ikke snikveid denne uka, men kan ikke skjønne at den har gått opp iallefall! Skal se om jeg husker å veie i morgen.... Drikker masse masse vann, blir tørst av medisinen tror jeg så det er jo bra ;) Sikkert drukket 4 liter i dag!!! En annen positiv ting er jo at alkohol er forbudt under penicillinkuren så da slipper jeg å tenke på det så lenge jeg går på den ;) Hehe..
 
Takker får gode ord , Nr 3 i august , klumpen og ninoz !

Det varmer , når ting føles " pyton " !

Tusen takk ! ! !
 
Håper du er bedringens vei ninoz ! ! !
 
Helt utrolig det er fredag og helg igjen ...

Ukene flyr jo bare avsted ...

Håper dere alle har hatt en flott uke

Vil ønske alle på GRØNT lag en kjempe flott helg ! ! !
 
Ja denne uka har gått utrolig fort. :)
Idag har jeg hatt fri så sov leenge og gikk i svømmehallen og svømte en time! Fantastisk deilig fridag:) Ikveld har vi ordnet barnevakt og skal til et vennepar å kose oss men skal prøve å være flink fordet. :)

God helg alle sammen!emoticon
 
God helg ja 
Burde lagt meg for leeeeeeeeeeenge siden ;p Vært på jobb 12 timer i dag!! Var hjemme halv 11, så trenger noen timer for å roe ned kroppen ;) 
 
Jeg er så fornøyd i dag. Har endelig kommet innenfor normalvekt på BMI-skalaen :-) JIPPI!!!!
 
Gratulerer mariusmor  Gleder meg til jeg kan si det samme 
 
Nå er uken over - igjen ;) Hvordan har det gått med dere?
Veide i dag, og var gått litt opp siden dagen før, men spiste middag etter jobb i går kl 24, så da veier man litt mer dagen etter.... Totalt var det ned siden mandag da, men håper på enda mer nedgang til i morgen :)

Lykke til med veiingen, og håper alle husker å oppdatere 
 
Gratulerer kjempemasse mariusmor! Veldig bra! :) 

Vil ønske alle dere flotte damene lykke til med veiing i morra! Stå på :) 
 
Ingen nedgang på meg denne gangen. Tror jeg skal SLIIITE med å bli kvitt de siste kiloene. Er jo forsåvidt normalvektig, så de siste kiloene er " jålekilo" , men de SKAL av! 

Lykke til til dere andre og ha en fin mandag 
 
Gratulerer med flotte resultater GRØNNE jenter

Alle på GRØNNE laget har oppdatert

Ingen plusser denne uken !

Når jeg kikker på lagets resultater ligger jeg nederst på listen , får bare krysser fingrene får ennda en uke her på det GRØNNE laget !

Gratulerer masse mariusmor med resultatet med å være innen normal BMI , må være en herlig følelse !

Gleder meg til den dagen , men er veldig leeenge til , må helt ned på 64 kg her .

Ønsker alle en kjempe flott mandag ! ! !

Og en fin start på ny uke
 
Hadde håpet på mer nedgang, men det er vel noe i det at man har vanskelig for å slanke seg eller legger på seg når man går på penicillin..... Bare 4 dager igjen av kuren nå, så satser på mer ned til neste mandag ;)

Gratulerer med flotte resultater og ingen oppgang til oss 
 
Kjempebra jobba alle sammen :) 

Grattis med 2.plass og alle deltakere er med videre til neste uke :)
 
Back
Topp