GRØNT LAG - slankekrigen 2012

Jeg er SUPERFORNØYD da 
3 kg på ei uke!!!
Nå ser jeg hvertfall at det går an hvis jeg bare er bestemt og flink  
Gleder meg til ny uke allerede ;)

Og det er forresten uten noen som helst form for trening......
(er sjuk så det har ikke blitt, blir heller ikke de første dagene.. skal til legen i dag)
 
Gratulerer GRØNT lag med kjempe flotte resultater

Ekstra masse gratulerer til ninoz med hele minus 3 kg , kjempe herlig kan jeg tenke meg !

Masse god bedring ninoz !

klumpen kan tenke meg det var utrulig kjekt å se 8 - tallet på vekten i dag , herlig når en kommer til en  ny " epoke " !

Her viste vekten minus 200 gram i dag og det er jeg kjempe fornøyd med ! Etter vel en uke med en kranglete kropp ! Fikk bare gått en tur på 40 minutter denne uken og det var i går . Men hele uken ble en hel uke uten unødvendige utskeielser og til onsdagen har jeg klart 3 uker uten noen som ikke er planlagt ! Ble litt kos i helgen ... 2 muffins , 2 kvikk lunsj og 1 neve kips . Dette er kjempe bra synes jeg ! Får jeg klarer ikke å begrense meg ... til vanlig ! Men nå lar jeg meg kose meg - litt - i helgene og holder meg uten noe i ukedagene

Ønsker alle på GRØNT lag en kjempe fin dag ! ! !
 
Takk Lucillen :) Så bra at det ble nedgang på deg selv om du har hatt en vanskelig uke  Kjempebra jobba med kostholdet!!!
 
Jeg har ørebetennelse, sår hals og litt tette bihuler :( Fikk en stor og lang kur med legen i dag, 8 tabletter for dag i 14 dager..... Har hørt at det ikke er det beste å gå på når man slanker seg, så håper ikke dette ødelegger for meg :( Noen som vet om det virkelig er sånn at man legger på seg av antibiotika??? 
 
Vi ligger jo an til en kjempebra uke!! :) 7 kg ned blant de som har oppdatert tråden sin... Spent på hvordan det har gått med de 2 siste...... ;)

Kjempebra jobba grønninger 
 
Hei jenter!

Jeg vil først og fremst si at dere er et utrolig flott lag! Dere står på og motiverer andre!

Jeg mangler dessverre motivasjonen denne runden, og vekta går deretter!
Vet dere sier at vi ER et lag, og at alle er med!

Men jeg føler veldig på at jeg bare bidrar til røde tall!

DERFOR velger jeg å trekke meg fra slankekrigen denne runden!


Jeg fortsetter veldig gjerne som lagleder om dere fortsatt vil ha meg som det?
 
Happygirl:
Skjønner godt at du vil trekke deg om du ikke er motivert akkurat nå, men håper du ikke gir opp slankingen selv om du ikke er med her :) Kan hende det går bedre for deg om du slipper "presset" fra slankekrigen? :)
Vil selvfølgelig fortsatt ha deg som lagleder 
 
Jeg synes det er veldig trist om du trekker deg fra krigen. Hva skal til for vi andre kan klare å motivere deg???
 
Tror dessverre det ikke er noe dere kan gjøre nå..

Jeg må bare komme meg inn i den steamen jeg hadde i fjor, med riktig kosthold og trim..
Foreløpig er ikke motivasjonen der..

Dere som er superflinke er i segselv en veldig god motivasjon, men det hjelper dessverre ikke..

Neste uke er planen at jeg skal starte å trene, og dermed endre kostholdet.. Så kanskje motivasjonen er der til neste krig :)
 
Lykke til med oppstart av trening, og håper du snart finner motivasjonen igjen 
 
Utrolig kjipt å havne sist me SÅÅÅÅ bra resultat :( 
 
ninoz - Gratulerer kjempe masse som ukens super slanker , kjempe bra jobba ! ! !

Takker får gode ord !

Håper den " hestekuren " gjør deg fort frisk ! Og at det ikke ødelegger den gode
" stimmen " du begynte med !

Ønsker deg masse GOD BEDRING ! ! !
 
Happygirl - trist at du ønsker å trekke deg !

Kjedelig at vi som lag ikke klarer å motivere deg !

Kjempe bra at du vil være laglederen vår !  kanskje det gir deg litt motivasjon når du fortsetter slankingen alene ...

Håper treningen og etterhvert kostholdet er det som gir deg motivasjonen du trenger får å komme tilbake til den gode " stemmen " !

 
Kjempe kjedelig at vi ikke fikk seieren denne uken etter det kjempe flotte resultatet

Håper vi 5 som er igjen kan være med resten av denne slankekrigen !

Får meg er slankekrigen en veldig fin motivasjon !

En slipper å være helt alene !

Så håper at vi 5 som er igjen er kjempe motiverte !

At vi kan motivere og backe hverandre desse ukene som er igjen av denne slankekrigen !
 
Ønsker dere på GRØNT lag en fin start på uken ! ! !
 
Hei alle sammen! Vil bare si unnskyld for at jeg glemte hele oppdateringen. Ønsker dere lykke til videre. Stå på emoticon
 
Tusen takk Lucillen :) 

Vi får fortsette å stå på vi 5 som er igjen, så blir vi beste neste uke og ;)
 
Takk Tulte! Lykke til videre med slankingen :)
 
* Tulte * Ønsker deg masse lykke til !

 
Hvordan går det med dere 4 GRØNNE jentene ?

Håper alle har en flott uke

Her er motivasjonen , viljestyrken og kamphumøret over 100 %

I dag er det 3 uker uten unødvendige utskeielser ! Bare kos som er planlagt i helgen !

Holdte på å gå i vasken i går ... kroppen er ekstremt kranglete får tiden , og da helt ubevist så begynte jeg å lete etter noe " trøst " Men jeg er * stolt * spiste bare 6 stk yoghurt nøtter og drakk 1 liter vann

Har veldig lyst ut å gå på ski om dagene men er bare usikker på hele kroppen , jeg blir ikke helt klok på smertene som er får tiden ... Vet ikke om det er " sykdomsperiode "

Ellers er det flotte vinter dager her , 5 - 6 kuldegrader på dagene og sol med blå himmel

Til søndag er det meldt kjempe flott ski vær ! Krysser fingrene får ski tur


Ønsker alle på GRØNT lag en kjempe fin ONSDAG ! ! !
 
Back
Topp