Gosj *oppdatert*

x1xermagefølelsenrett?

Blir kjent med forumet
Testen eg tok ho HS, var negativ. [8|][&o]

Hs meinte det kunne vera fleire årsakar til at eg hadde så mange gravidesymtomer, bl.anna.

- at eg hadde vært gravid, og mista

- det er ikkje så lenge sidan eg fekk ei lita jente, så det kunne vera hormonendringar etter fødselen

- eg har muskelknute på livmora, og vanncyste på eine eggstokken, og dei kunne laga krøll.. Eg har ikkje opplevd det før, men hormonendringar kan føre til det.

- eller at det er rett og slett for tidleg å testa, men det trudde ikkje ho, pga at den testaren dei hadde, var ufattelig ømfintleg, og det skulle nok slå ut på positivt dersom eg var gravid.

Så eg fekk beskje om at eg fekk bero 1-2 veker til, og sjå an korleis det går, dersom symtoma ikkje forsvant og testane fortsatt var negative, så fekk eg heller ta kontakt med fastlegen min,og han fekk vidaresenda meg til gynokologisk og da bli sjekka med UL..

Egentlig er eg litt småletta pga at eg har nok med dei ungane eg har, men samtidig smålei meg.. [&o] [:)]
Men ønsker alle lykke til og kos dere mykje med spiren, og med smånurka når dei er kommet til denna verden. [:)]

****************************************************************************************'

Kor nervøs eg er!! Skal straks til å kle snuppa og meg, så skal eg nedover med morgenurin å få sjekka om eg er gravid eller ikkje.....

Rett før eg biter fingrane av meg... [&o][8|]

ååååååh, så jeg håper!!![:)][:)][:)][:)] krysser alt jeg har!!

Spire støøøøøøøøv [:D][:D][:D]

ORIGINAL: Nøtteknekkern

Spire støøøøøøøøv [:D][:D][:D]

Lykke til [:D]

ORIGINAL: Bakekakesøte

Lykke til [:D]

opp med seg. [:D]

hmm så rart[&o] får håpe du får et annet svar om noen dager da

ORIGINAL: Julia09

ORIGINAL: Julia09

Back
Topp