gosh...

smurfemamma91

Flørter med forumet
... I mårra, torsdag, er det tid for den ordinære UL. Kjenner jeg gru-gleder meg. Er nok sånn blant de fleste. Håper så inderlig at alt er bra, at fosteret vokser som det skal og det som hører med. Og jeg håper vi får vite hvilke kjønn som skjuler seg i magen min (som forøvrig begynner å stikke, sakte men sikkert fram- endelig:D )
Men hva skal man gjøre om ikke alt er som det skal.. Prøver å bare tenke positivt, men er jaggu ikke så lett :/ Blir man ferdig med den ene bekymringa, så dukker det opp ei ny ei.. hmfr..

Også lurer jeg på en ting. Dersom fosteret ikke vil avsløre hvilket kjønn det er, er det noen annen måte å få vite det på seinere? 3D eller no? :)

Skal på ul kl. 13 :o Har hatt sånn angst den siste uka at det skulle ikke vært lov. Å INGEN skjønner hvorfor jeg er så redd... Virker som alle tar det som en selvfølge at alt er bra og som det skal være.. Jaja.. 

Nå skal ikke jeg fortelle deg hva du skal og ikke skal gjøre, men de anbefaler jo ikke å ta mer ul enn det absolutt nødvendige. Så om du vil vite kjønn og ikke får vite på ul så får du vite det i februar uansett ;) 
.. .Og jeg vil ikke vite, syns hele spenningen blir borte da. Men jeg har enda ikke bestemt meg for om jeg skal vite eller ikke, for den kommende far vil veldig gjerne vite... :P 

Lykke til ;) 

Det sies at UL ikke kan skade barnet, så jeg tror ikke det er farlig å evt ta en 3D ultralyd dersom du absolutt ønsker det.

Frk. StrikkePinne skrev:

Skal på ul kl. 13 :o Har hatt sånn angst den siste uka at det skulle ikke vært lov. Å INGEN skjønner hvorfor jeg er så redd... Virker som alle tar det som en selvfølge at alt er bra og som det skal være.. Jaja.. 

Nå skal ikke jeg fortelle deg hva du skal og ikke skal gjøre, men de anbefaler jo ikke å ta mer ul enn det absolutt nødvendige. Så om du vil vite kjønn og ikke får vite på ul så får du vite det i februar uansett ;) 
.. .Og jeg vil ikke vite, syns hele spenningen blir borte da. Men jeg har enda ikke bestemt meg for om jeg skal vite eller ikke, for den kommende far vil veldig gjerne vite... :P 

Lykke til ;) 

Jeg spurte jordmor om det var farlig å ta mer ultralyd enn normalt, og hun sa at det bare var en myte. Det finnes ingenting farlig med det:)

Ja, okei! :)

True, det med spenningen, men synes det er litt greit når vi skal begynne å handle inn litt klær og sånt. Greit det finnes mye nøytrale klær, men er litt fint med litt jente og  gutte klær ;) Skal kl. 1500, så det blir spennende! :D

Takk, takk!  Lykke til, til deg også :D

Håper alt gikk bra på ul i dag. :) Du er fra kongsberg, sant? De tar 3d på helsehuset. :)

Alt gikk supert :D Okei :) Ja, er fra kongsberg :) åh, de har det ja! ypperlig! :)

Back
Topp