gooooooooooood morgeeeeeen!!!!

OhBaby!

Venter på en lillebror/søster <3
Novemberskattene 2014 <3
Desemberskattene 2014
nå er det kaffe i bøtter og spann,umuliusnatten igjen gitt.. ja,ja. :)

skal på hs å veie å få utskrift av de ssite kurvene etter 1 morgenhvilen her,og kjøpe mer kaffebønner! ;)

så har jeg gitt mannen i oppdrag å kjøpe nytt bilsete i dag,spent på hva farge han velger! :)

ha en fantastisk dag alle sammen!

Gooooooooooooood morgen!
Godt å høre at det er flere enn meg som bøtter kaffe i dag.. Det hjelper ikke mye, men litt [8D] ZZzzzZZzZZZzZzzz! Tullenatt her også! Nå sover han igjen - ikke bare jeg som blir trøtt uten søvn heldigvis!
Huset ser temmelig crappy ut så jeg har en stor jobb å gjøre idag siden vi får huset fullt av nydelige søstre med en mann + 1 barn i dag! Blir ei tarvel, men herlig langhelg med stappa fulle rom. [:D] Så nå er spørsmålet: Sove litt eller rydde litt eller sitte foran skjermen litt? Hihihi...
*drikke kaffe og tenker litt mens jeg trykker på knappene*

Gooood morgen!!!

I natt var jeg oppe en gang kl 2 (putte smokk) og mannen var oppe en gang kl 5 (gi litt vann) Nå er det Kasper som er våken om nettene, Sebastian sover hele natta [;)]

I dag skal vi først på åpen barnehage og så på 10 mnd kontroll på helsestasjonen. Når vi er ferdige med alt det, skal vi besøke besteforeldre [:)] Koooselig! [:D]

God morgen!

Her har jeg vært på tilvenning i barnehagen med  veslesnuppa mi. Hun ble lagt i vogna der i dag, så da tusla jeg hjem igjen en tur. De ringer når hun våkner.

Skal se å få laget et kort eller to nå som jeg er helt alene.

I ettermiddag skal storegutt ha med en kamerat hjem og gubben jobber overtid til rundt 20 i kveld.

Back
Topp