Gooooood helg allesammen :D

lovelee

Glad i forumet
Juli13-jentene
Okei, litt tidlig å ta helg enda, forsatt nesten fire timer igjen av arbeidsdagen :p Men jeg kjenner at mentalt så har jeg nok begynt å snike meg litt ut mot parkeringsplassen.

Imorgen skal vi kjøre fra Kristiansand til Sola og fly til Malaga! :D Skal bli sååå deilig med en uke i Marbella. Været er jo ikke helt sommerlig, men det er godt over vår-vær så det skal bli bra :D Ser frem til å gå lange, fine turer langs strandpromenaden, spise god mat, shoppe litt og koble av. Masse familiekos, og artig for toåringen også siden vi skal bo sammen med vennepar med jevngammel jente som går i samme bhg.

Lurer på om jeg skulle ha skaffa meg støttestrømper til flyturen (ca 4 timer lang)...

Noen andre som har hyggelige planer å se frem til? :)

God helg!

Så heldig dere er :) Har og innmari lyst å reise til varmere strøk men får ikkje mannen med :(
I kveld skal vi kose oss med pita brød og idol sammen med dem to største,i morgen har vi ikkje noen planer på dagen. Men på kvelden kommer tantungen vår hit for å passe på minste jenta så vi kan ta med dem eldste på bowling. Føler det blir så lite oppmerksomhet på bare dem,at vi ville kose oss litt ekstra med dem to en kveld :)

Ha en GOD helg alle flotte mammaer :D

God helg,og god tur til Marbella :-) Nyt den! Jeg hadde nok kjøpt støttestrømper ja. Er jo ikke så stor utgift,mtp at det kanskje hjelper ;-)

Ikke så veldig travel helg,men bursdagsfest med 18 på besøk i morra :-) Har tatt helg,og trengte det!

Å, det hørtes deilig ut med ferie! Håper dere får en strålende flott tur :)

I kveld blir det avslapping i sofaen med strikketøyet, og i morgen tar jeg nok med meg supersnuppa på en liten bytur hvis ikke været blir helt forferdelig. Jeg begynner å få et skrikende behov for en mammabukse eller to, har bare en bukse igjen som jeg får på meg på et skikkelig vis. Kanskje vi stikker innom biblioteket når vi først er der, koselig å sitte der og lese barnebøker og tegne. Vi har ikke så mange andre planer, får ta det etter vær og føre! :)

God helg alle sammen =) Håpa dere får en super fin tur, høres godt ut.

Her blir det noe som hete møsbrømlefse til kvelds ( fått dilla på det nå), så blir det idol på tv, i armkroken til kjæresten ;) Lillegutt leker med lego nå, blir snart kvelden på han. Så godt med helg! Og masse spark i magen <3

Her blir det noe som hete møsbrømlefse til kvelds ( fått dilla på det nå), så blir det idol på tv, i armkroken til kjæresten ;) Lillegutt leker med lego nå, blir snart kvelden på han. Så godt med helg! Og masse spark i magen <3

Åh, så deilig! God tur!
Biblioteket! Det glemmer jeg ut hele tiden. Var å fikk kort (ny kommune) i fjor sommer, men har bare glemt det... Så takk for påminnelse :)
Vi skal ha ryddesjau, fylle opp tilhengeren med boss og div fra både inne og ute. + vi skal i 2 bursdager :)

❤ gutt født jan-11
❤ gutt født okt-09
❤bonusgutt født okt-00

Back
Topp