Goooood torsdag!

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
Lønningsdag og snart helg! 
Kan nesten ikke bli bedre! =) 
I dag sov T og jeg lenge og han var i barnehagen nærmere 9.30 og rakk akkurat frukten =) 
Jeg har fri i dag, men foreldresamtale kl 14 og fetteren til T ble hjerteknust i går da han ikke kunne bli med oss hjem, så vi har avtalt at han skal bli med oss hjem i dag en liten tur!
Nå har jeg betalt et stort lass med regninger og det føles utrolig godt!
Ellers skal jeg vaske klær og sitte hjemme tilfelle vi får levert materiale til hagegjerdet vårt. 

Jeg var på rød time med Zumba i går og begynner å bli rimelig støl, men det var utrolig gøy! Kommer nok til å dra på den timen oftere!
I morgen skal Teodor og jeg ha fri sammen tenkte jeg, det blir deilig =) 
Ha en fin dag alle sammen!

Hørtes fint ut.  Jeg har sendt avgårde Felix til åpen barnehage sammen med pappan i dag. Det føles helt fantastisk, for det plaskregner, og det var en strandtur på programmet. Nå sitter jeg bare og slapper av mens lillesøster sover.

Lillesøster og jeg skal møte barselgruppen kl 12 (innendørs), og i kveld kommer tante og søskenbarn på besøk. Tror vi også skal få en flott helg.

Så koselig med besøk da! =) 
Ukene her kommer til å fly nå fremover. 
Denne helgen blir det gjerdejobbing, så jobber jeg fire netter og rekker så vidt toget vi må ta for å komme oss på flyet til Wien. 
Så har jeg noen dager fri før jeg skal til Oslo, og litt etter det skal jeg til Tr.heim og jobbe, så er det ferie!
Phu!
Og så skal vi få oss pus!!! =) 
SOM jeg gleder meg. Har ønsket meg det i 6 år nå, siden jeg flyttet sammen med mannen. Men han har trengt litt tid

Så nå har vi funnet en pus som vi kan hente når vi har vært i Wien. 

Oi, hehe, jeg blir litt svett bare av å lese planene dine jeg, selv om jeg egentlig har mer enn fullt program for tiden selv også. Kos dere masse i Wien! :)

Mannen min har mast om katt i 13 år nå, men jeg trenger ennå mer tid.

Det er jo så koselig med pus!
Det som gjorde at han bikket var at T også begynte å mase 

Så mye fine planer Fru H! :) sikkert stas å få pus etter å ha ønsket seg det i så mange år - Mathilde vil veldig gjerne ha pus - men det får hun aldri....! nok pusekatter i nabolaget..! En kanin derimot kan hun få etterhvert:)!

Sykmld hjemme dag her - jeg har liggi under dyna og sløva - skal snart reise på avd.møte + snakke med avd.spl!

I morra er det hjemmedag for frøkna og meg - ser ut til det meldt godt vær noen timer så det må nytes - en tur til ei verpeklar venninne og så en tur til Hunderfossen:)! Blir koselig:)!

Her har jeg bare slappet av i dag og trent dag fire av nivå to av 30 days shred! Luna sover mye fortsatt.. og når hun er våken, smiler hun og sjarmerer meg helt i senk. 
Så har jeg henta fire lerreter på posten som jeg hadde bestilt av fotografbildene, så nå kommer det snart masse nye bilder av jentene opp på veggen her. Gleder meg!

Mannen min skal utenlands i en uke, reiser i morgen- gruer meg. Men- skal få ei søster til å hjelpe meg litt med levering i bhg osv. 

Ha en god helg alle sammen! 

Back
Topp