Goooood mornings girls!!!

Godzilla

Elsker forumet
ja, da er d lørdag gitt...hva skal dere i dag???

Jeg sitter her og drikker kaffe mens snuppa sover i kurven(som forøvrig må lagres på loftet snart da den nesten er for liten for henne[:D])

Jeg tenkte å ta en trilletur i dag mens mannen snekrer på garasjen....etterpå skal jeg og se på håndballkamp(gamleklubben spiller) ,og tilslutt skal vi være barnevakt for niesa mi som blir 7 år snart...kjempekos[;)]

Ha en strålende dag julidamerja

Jeg får besøk og skal spise masse kake, på kvelden vet jeg ikke ennå, alle skal på julebord så[:-]

Vi var invitert på julebord i dag, men takket nei da vi skal være barnevakt...men jeg vet ikke om jeg hadde gått allikavel....har liksom ikke lyst.....men, det hadde sikkert blitt kjempegøy[;)].....litt rart å være borte fra snuppa...[:D]

Jeg var på julebord for noen uker siden jeg, var skikkelig godt!
Er ikke ofte jeg har barnevakt akkurat godt å være bare meg litt og[:)]
Men når dere skal være barnevakt så går jo ikke det! Tror dere får en flott kveld likevel jeg[;)]

æ ska på fest i kveld, ronja ska vær hos mamma [:)]
men satsa på å ikke drekk nå særlig, e så tungvindt me den pumpinga [:'(]

I kveld skal jeg UT[:D] gubben skal se etter freddy, jeg søskene mine kusina mi og tante skal ut å feire mamma sin dag[:D][:D] 50 års dag:) håper det blir morro. Og fram te det skal jeg nok rydde litt og kanskje bake litt flere julekaker[:D]

Idag skal huset ryddes og muligens pyntes litt. Skal på senteret og kjøpe litt julegaver. I kveld blir det som vanlig film og god mat...

Idag skal vi ut på shoppings, å gjøre unna de siste julegavene (bare noen småting som jeg plutselig kom på, trodde vi var ferdige).. Så skal svigers være barnevakt et par timer, de kommer hjem fra syden idag. Vi skal sparkle vegger og tak mens de er barnevakt, vi holder på å pusse opp en hel del her.. KJEDELIG!! Men det må jo gjøres...
Og så i kveld kommer Lillekaisa hit og skal drinke oss litt før vi skal på julebord med noen andre BV-jenter..

Back
Topp