Goooood morning September-ladies!

lenemor

Forumet er livet
Her sto vi opp før hanegal i dag (det skal innrømmes at det er enkelt - vi har en nabo med høns, og hanen der galer som regel på ettermiddagen). Ble vekket av en hostekule av en annen verden fra gjesterommet, og når jeg kom inn der så jeg at August satt og gråt, uten lyd. Han er helt tett i nese og svelg, så han hiver etter pusten, det renner blodblandet grønt snørr ut av den tette nesa, og han er ganske utenfor. Eller, han var veldig utenfor, men har kommet seg litt nå som vi har stått opp - han puster fremdeles med litt vansker, og bare gjennom munnen, men han kravler nå rundt og finner leker, klatrer og utforsker over alt.

I dag har vi ingen planer, annet enn å gå en god tur - det er jammen deilig å bare kunne gå ut døra når man vil! Ser ut ti at været ikke blir så galt heller

Johanna har jo ferie, vi skulle vært på vinstra nå, men føler at August trenger noen dager på å hente seg inn nå, og plutselig har halve ferien gått - så vi utsetter det til senere i sommer og tar oss en tur på østlandet da

Den tittelen på dette innlegget måtte man jo bare smiiiile skikkelig av da [:D]

Jeg leverte barna i går kveld, så i dag vet jeg ikke helt hva jeg skal gjøre. Få gjort unna litt greier i byen som det er fint å gjøre når man ikke har med seg to barn kanskje [:)] Ellers ser det ut til at jeg får igjen bilen min i morgen, den skjærte seg rett etter jeg flyttet fra ole .. men nå er den fiks ferdig, skal bare bytte en ting på den i dag, så blir det bra - juhu! Må si det har vært en utfordring å ikke ha bil på så lang tid asså, men blitt veldig sporty da [:D]

Lenemor : Huff, stakars August [&o] Høres jo helt forferdelig ut stakars [&o]

Stakkars August. Men bar at Lenemor-humøret tilsynelatende er bra[:D]

Her holder vi på å nattavvenne både meg og Malte. Så jeg sover i den fjerneste stus så jeg ikke hører ham og pr. automatikk henter ham. Men han er sint. Meget sint. Men far får nu gjøre så godt han kan og hente meg hvis det blir for ille.

Gustav så så sitt snitt til å luske inn til meg i natt. Men vi har avtalt at han sover i egen seng i natt. Bruker å gå greit.

Ellers er det en interessant tid med ungene. Gustav er forferdelig rastløs. Plukker og piller ved allt. Terger sin bror og er i ufyselig humør mye av tiden. Dermed bruker vi allt for mye "nei" og hevede stemmer. Så tror vi må nulstille oss litt allesammen og begynne på en ny frisk med positiv stemning.

Ellers har jeg fyret i ovnen og satt over vann til the. Ungene har stillongs på i barnehagen og det frister overhodet IKKE å ut å løpe for det er iskaldt. Må vel vaske huset istedet da. Blir også varm av det!

Lenemor: God bedring til lille skjønne August[:)]

Her ble jeg vekt av Mina kl 0630, men hun sov hele natta. Så jeg er egentlig fornøyd[:D] Sovet som en stein jeg faktisk. Godt å komme hjem til senge si og sove alene[;)]. I helga har vi vært hos mamma, der sov i vi dobbeltsenga hennes. Mina er fortsatt forkjøla og nesa renner, men formen er fin. Så hun får en kort dag tenkte jeg.

Jeg har litt papirgreier jeg må fylle ut som må sendes til PPT i Oslo og diverse. Sende gaven til min hemmelige venn også[;)].

God morgen!
Her starta dagen i 8 tida.. Da var det å skynde seg på badet og ordne ungene, og komme seg avgårde i barnehagen.. [:)] Jeg skal på seinvakt i dag, så planen er å ordne litt i hagen først.. Så vi får se hva vi får gjort..
Etter i dag er det 4 vakter igjen før feeerieeee!! Er SÅ klar for ferie, og tur til Kristiansand! [:D] Måtte det bare bli litt varmere enn det er her.. [:D]

God formiddag.

Leverte Marcus for en time siden, slappet av litt på sofaen, nå skal jeg spise, dusje også traske oppp på jobben, blir kort dag i dag men det gjør ingenting siden jeg ikke er i form, våknet med feber, ikke mye men litt.

Ha en fin dag alle sammen.

God mandag.
Da har jeg vært på prøvetime med bailin blir spennede å se om dette funker. Skal trene ved sinna og spise sundt.
Så krysser jeg firgrer for at det vises på vekta snart og i cm.

Ellers er christian i barnhagen skal snart hente han, han brant seg på grillen i går og fikk en stygt brannsår overarmen.
Har smurt det inn og dekket det til med kompress så det ser ut som det går bra. Det var det første han viste fram i barnehagen i dag.

Ellers så skjer det ikke stort her.K skal skru bil eller bygge trapp til oss i dag og jeg skal trene.

Lenemor. Fortsatt god bedring til August, har dere fått med noe innhalator ol. som han kan bruke når han er tett.

Back
Topp