Goooood morgen Mai forumet

Anonymius

Glad i forumet
Hei hei

Er det noe futt i dere ??? ! Hva deres helg byr på ???

Her er solen på vei opp , ser ut som det blir en kjempe flott dag med sol og blå himmel. Mannen ligger å snorker mens jeg har tatt første økt av husarbeid. Gu så herlig å ha litt energi igjen etter litt søvn [:D] !

God Helg !

Hei og god morgen!

Her skal hagemøblene vaskes og oljes, og så skal jeg sitte i solveggen og slappe helt av mens jeg ser på at mannen setter inn nytt kjøkken.

Vurderer å begynne å rydde ut av roterommet vårt som skal bli rommet til snuppa også. Får se hvordan kroppen er etter vasking av hagemøblene.

GOD LØRDAG TIL DERE ALLE!![:)][:)][:)]

God morgen.
Ikke så mye energi her idag, ihvertfall ikke ennå[8D]
Men himmelen er knallblå og sola er oppe så det skal nok bli fint uansett.

Håper jeg orker å rydde litt etterpå[:D]

God morgen!
Vi var i bursdag i går, og var hjemme 2.30, så irriterer meg litt over at jeg ikke greide å sove lenger når vi først har barnevakt. Men men, sola skinner så det er herlig. Senere drar vi vel til svigers og henter lillemor og spiser middag der.
Ha en fin dag! [:)]

God morgen.

Her er det sol og fint vær, så idag tenker jeg vi driver ute, fine frem hagemøbler og nyte sol og varme!!

Ha en super dag alle sammen[:D]

Hei!

Har vært oppe i mange timer allerede, har ryddet litt slik at sambo kan støvsuge å vaske når han kommer fra jobb om en stund. Jeg og lillemann skal en snartur til byen å kjøpe støvler, snøsmelting på høykant krever egentlig våtdrakt, men tror vi satser på støvler i forste omgang[8D]

ellers er været for øyeblikket : opphold, men har meldt regn (men hva gjør vel det når snøen blir borte og vi ikke har noen fare for vannskader på huset?!)

Grøt til middag i dag og mulig hjemmelaga burger på meg og sambo i kveld, om jeg plutselig ikke får lyst på noe annet da[;)]

God lørdag til dere og god helg!

Ja, for en nydelig dag her i Tigerstaden [:)] Det med å finne fram hagemøblene har faktisk ikke slått meg, men det var jo en glimrende idè! Jeg går for tiden å skuler på den siste lille snøflekken som ligger igjen i hagen vår. Den blir bare mindre og mindre. Lurer på om den forsvinner i dag...? Hm, for et spennende liv jeg har, tenker dere sikkert [&:]

Skal ta meg sjøl i nakken og lese til teori prøven for bil![8D]

Men det skal gjøres på terassen i skinnende sol, og med iskald eplemost og IIIIs![:D]

Prøver å bestemme meg for hva jeg skal la dagen by på. Sov bare noen få timer natt til i går, og fikk ikke sove de gangene jeg prøvde å ta meg en lur utover dagen. Gikk stuptrøtt til sengs i går kveld, og ble på nytt liggende våken. Kvart over fem i morges var jeg oppe for fjerde gang. Fikk heldigvis sove tre timer sammenhengende etterpå. Men nå er hodet fullt av bomull og energinivået er lavt. [&o]Så enten må jeg sove, eller så må jeg bare stupe ut i alle mulighetene en lørdags formiddag byr på... [;)] Kanskje jeg blir inspirert av gjøremålene deres? Ha en fin lørdag i alle fall!

God morgen!
Nå er vesla ute og leker med nabojenta, jeg har nettopp våknet og kjenner jeg skal ta livet litt med ro.
MEN det er strålende sol! så vi skal finne frem hagemøblene og vaske og olje dem ihvertfall[;)]

Goood morgen.

Å sove bort sumarnotti er tull, eller i vårt tilfelle vårnotti.
Sovna greit i elleve/tolvtiden, sov et par timer, våken ett par, sovna litt igjen og har vært våken siden før fem [8|]
Men uthvilt og har det greit [:D]

Broreman kommer snart og henter, tur til Kvadrar for å kjøpe bursdagspresang til yngste tantungen min, hu blir 9.
(har kun en bror som har spredd ungene litt kan en si. Først fikk han to, jente og gutt, de er 27 og 25 år. Så fikk han en gutt som nå er ca 16. Og tilslutt attpåklatten som blir 9)
Broreman og tantungen har bestilt blautis, så må handle litt ingredienser til det også, hjem og snekkre.

God formiddag!

Nå har jeg nettopp kommet ut av dusjen og koser meg med frokost og kaffelatte, mens gutta mine er ute og skifter dekk. Herlig å sove lenge i dag, den snille, snille mannen min har stått opp med Lucas.

Etterpå skal jeg støvsuge og vaske litt, også kommer mannen og henter meg og så skal vi ta lørdagshandlingen. I kveld skal vi kose oss med biff med tilbehør, det blir digg!

Ha en super dag alle sammen!!!

God formiddag :)

I dag er det lite futt på meg ;p Vaska rundt i leiligheta i går, så slukna rundt 12 i går kveld pga vond rygg, og våknet nå nettopp :p Tror jeg bør vaske oftere nå mot slutten, for så her godt har jeg ikke sovet på lenge ;D

Helga byr på veldig lite, skal straks bort på postkontoret å hente min hemmelige venn gave *gleder seg* :D

God helg alle sammen :)

God morgen...

Hadde vel litt forventninger at det skulle skje noe i natt....hehehehehe- var ute med ein veninde gjeng i går kveld, og det var dei eg var ute med sist vatnet gjekk om natta....men nei...hehehe ingen ting skjedde her..

me har gått ein tur ilag alle tre...Sondre liker å gå sjøl, så det er bra...Nå sover han litt, så skal me ut å sjå på sauer og lam-

Det er ein kjempe dag, men sol sol sol, så her må me vere ute å nyte veret....

ha ein fin fin dag, alle sammen

Back
Topp