Gooood søndagsmorgen!!!!

Vand

Forumet er livet
Men jeg kunne liksågodt skrevet GOOOOD JUL! [:D] For ute her er det JULESTEMNING! [:D] Masse masse snø ute, så i dag blir det utedag! [;)] Mannen må finne fram snøfresen nå, han blir sikkert ikke like glad som meg når han står opp[8D]

Mornings [:)]
Jeg sliter med å komme til bevissthet her.. tydeligvis noe fryktelig sliten i dag[8D]. Vi skal ut i dag litt - selvom vi ikke har snø[:(][:(][:(] (vil se bilder forresten!!!) så blir det islandsk lønsj på osss jentene og kanskje vi baker litt? [:)]

Jeg er bare i overlelvelses modus i dag, men gårsdagen varmt i minne [&:][8D] Nei da, er KNALL vær i dag, så ut må vi! Men tror jentene skal sove luren hjemme jeg, dvs jeg får litt tid.. SÅ nå emma er våken tar ti turen ut med sparkesykkelen kanskje [:D]

mårnings!

her utti havgapet er det et forferdelig vær[:'(], blååååser og har kommet litt snø. gleder meg IKKE til å kjøre hjem til trheim i dag[:'(] normalt sett tar d 4,5 time. i dag tar d nok 7[:'(]

vi skal ikke drøyen så lenge før vi drar, må ha dagen på å kjøre! Skal besøk bestemor og bestefar før vi drar... så spise middag hos mamma og pappa... heldigvis skal mine to søstre kjøre sammen med oss, bir d greiere!

vi er fortsatt syk[:'(] hurra!

ha en knallknallfin dag!

God morgen!

Så kjempekoselig ut med snø , ble litt misunnelig. Er mye morsommere og leke ute i snøen enn på vått og råttent gress[;)]
Vi skal bare gå en tur sammen med en venninne.Så får vi se hva vi finner på når pappaen kommer hjem fra jobb.

Fikk sove helt til halv 7 idag. det er ny rekord!

ha en flott dag

God morgen!!!

Anna sover hos besteforeldrene sine i natt og mannen ligger hos en kompis etter fest i natt så jeg og minstesnuppa lå til 10 i dag. Herlig!
Vi har forkjølelse i hus og alle 4 er rammet så nettene har vært ganske urolige her...[&o] Men nå er jentene bedre ihvertfall[;)][:D]

1 uke til dåp, begynt å glede meg![:D] Vi har en travel uke foran oss utenom dåpen, så blir så godt å få det overstått!![:D]

Back
Topp