Gooood morgen snupper

rai

Elsker forumet
GOd morgen alle søte mamser [:)]

Hva skal dere i dag da?

Her starta dagen kl 0500,det er visst hipt det nå om dagen[&:]
Jeg drikker kaffe ,som minner mer om atomavfall enn kaffe[8D], og venter på at Eirun snart vil sove litt igjen*tryllltrylltryll*
Etterpå skal jeg frese innom jobben og øve meg ferdig for en dag og så skal jeg og Eirun til ei venninne og bare slaske rundt i sola[:D][:D]Drikke mer kaffe og nyte de siste to ukene i nord,jeg har PÆNIKK for å flytte akkurat nå!Men skal bli godt og[;)][;)]

håper dere får en fin dag alle sammen[:)][:)][:)]

Gooood morgen!!

Ja, hva er det der med start kl 5?? prøver febrilsk å få trym til å sove lengre med alle skitne triks, inkludert kosepupp når han eeegentlig ikke er sulten...men idag (som altfor mange andre dager) uten særlig hell...var blid som ei sol da jeg "eeendelig" sto opp kl litt før 6...KAFFE!!

Vi skal på babytrall i dag, og så skal vi møte et par venninner med barn til lunsj etter det! [:)]
Ha en fin dag! [;)]

Good morning ladies!! [:)]

Her skal vi snart på bodystep, så er d vel bare klesvask som står på agendaen idag [:@] Helsikes kleshaug som aldri blir mindre #%¤!!?@#%

Ellers så er d å slappe av. [;)]

Her starta dagen kl 07,ikke rart med tanke på at hun la ikke la seg før 21:30 igår kveld [8|]Vi skal idag opp til byen og hente kalesjen til vogna,handle bunad og litt annet dill til snuppa [:D]Handle mat for hele uka og litt til [;)]

Halloooooooo [:D]

Her startet dagen kl.07:15, så vi har egentlig bare rukket å spise frokost og stelt oss.
Nå skal jeg på Zumba, og Isak skal være i barnepassen.
Så skal vi hjem å bake boller og ikke gjøre så veldig mye annet enn å trille en tur, og kanskje overnatte hos mamma'n og pappa'n min. [:)]

Ha en kjempegod dag, snuppelurer!

GOD MORGEN alle sammen, ja det er en god morgen, Sambo sto opp med mini i dag, så jeg fikk ligge til åtte, vel ungen var litt sutrete så våknet av han inne i mellom, men fikk jo ligget å dratt meg, deilig..

venter spent på eksamensresultatet mitt som blir algt ut i dag, skikkelig nerver nå, haha

så skal jeg på veiledning på skolen med bachelorpoppgaven, så skal jeg shoppe litt (JOhannes skal være med både på skoen og shopping)

Så skal vi til Fredrikstad og tilbinge helgen der =)

Deilig, gleder meg.

Ha en fin dag,

klemmer fra Hanne og Johannes

Her sov snuppa til 07.45[;)]
Så nå har vi spist,får vel komme oss ut av pysjen etterhvert.. Skal på barseltreff litt senere,gleder meg til å se de søte små igjen[:)]

Storebror skal være med tanten sin på hytta til bestefar,så det blir nok ikke store planene for resten av dagen!
Vaske litt klær kanskje[8D]

Ha en suuuperduper dag alle sammen!

Her skal i straks stelle oss, nettopp spist frokost.
Så bærer det avgårde på shopping sammen med tanta til Oliver, og kanskje bestemor (kommer helt an på formen hennes). Skal kjøpe flagg til Oliver, må jo ha sitt eget flagg [:D]...og kanskje en slik propell/vindmølle om de kan henges på vogna.

Så blir det vel middagslaging, og i kveld skal jeg på øvelse og da skal det marsjeres [:D]

Her starta dagen halv 5, men vi la oss kvart over 6 da og sov til 8 [:D]

Vet ikkje helt ka vi skal i dag. Ut på jobben en tur, eller ut til mamma å de kanskje. Får se. [hr]Vi skal ut på jobben min (barnehagen).
De skal øve på 17 Mai toget i dag, så det må vi få med oss.

[:D]God morgen[:D]
Idag startet dagen kl 6.10, det var deilig for hver dag i det siste har den hvert mellom 5 - 5.30.
idag har vi planer om å shoppe 17 mai klær til storebror, sånn til å putte frukt i til linnea sofie og mat til helga[:D]
vi må bare vente på storebror blir ferdig på skolen, så er vi klare til å dra til byen[:D]
Ha en kjempe fin dag alle sammen i knall været[:D] kose dere masse[:D]

God morgen jenter!

Axel sovna kl 21:45 i går og sov uten stopp til kl 4:15. Syns han er kjempeflink, med tanke på at han ikke er helt i form [:)] Da lå han og hosta 20-30 min, før han sovna igjen og sov til kl 9 [:D]

Formen hans virker mye bedre i dag. I dag kommer pappan hans, min bedre halvdel på besøk og vi gleder oss veldig [:D]
Må vel få tatt litt klesvask i dag også.

Ønsker dere alle en strålende flott dag [:D][:D][:D]

Her var også Emma klar for dagen kl 05. Men syns det er lite for en så liten og kun skal sove tot 8.5 time om natta. Så fikk henne omsider til å sovne igjen ved at hun fikk sove på meg, sov da til 08.15.
Så nå er vi snart klare for å besøke en venninne og kjæresten til Emma.[:)]

Ha en fin dag alle sammen.

God formiddag blir det vel her da[8D]
Her i gården er tennene på vei, så dermed så soves det minimalt. Så jeg vet ikke når jeg skal si når vi starta dagen for jeg føler egentlig ikke at vi endte den i går[8D] LES: TRØØØØØTT!!
Her tenker jeg å få vaska soverommet, og vaska noen klær. Om jeg har fått inn på penger på kontoen i ettermiddag skal jeg ut og kjøpe finlue til snuppa, litt flagg og kanskje noen blomster og sånn[:)]
Så blir det vel å lese mikroøkonomi i kveld når sambo kan ta snuppa [:)]

God formiddag, i dag starta dagen kl 08 som vanlig. Akkurat nå ligger veslemor og tar seg en dupp, men når hun våkner skal vi gå til sentrum og møte sambo som har vært hos fysio, så skal vi handle til helga. Vi skal ha et flagg til og kanskje en ytterjakke til henne også. Så skal kanskje jeg på speidern en tur i kveld, med bondusdattra/storesøster[:)].

God formiddag[:)]
Idag våknet lille kvart på åtte, da ringte klokken min. Jeg har vært på behandling hos naprapat, mens lille var hjemme med pappaen og fikk seg litt frokost. Nå sover han og vi sløver. Hadde egentlig en cafédate idag, men siden ryggen min ikke er bra, så står vi over den. Pappaen skal på jobb i ettermiddag, så kanskje mormor må komme å hjelpe lille litt(siden jeg kun klarer det mest nødvendige)
Kjipt dette her[&o]

Back
Topp