Gooood morgen, damer!!!

lenemor

Forumet er livet
I dag er en deilig dag - tenk, ti på sju sendte jeg G inn på rommet til August for å sjekke om han pustet... han sov til sju i dag, det er første gang!

Nå sitter JOhanna og ser på barne-tv, mens August løper rundt og lager trøbbel [:D]

I ettermiddag blir det bursdagsselskap for oldemor - det blir sikkert hyggelig. Før det må vi vel ut og handle litt, og så tror jeg at jeg skal kose meg med ungene - jeg blir vel kanskje ikke den morsomste mammaen i dagene som kommer, så tiden må utnyttes (sier hun og sitte rpå pc'n [;)])

Mårnings!

Her er det en litt trøtt morgen. er i Tønrsberg hos mamma. Kom i går, og skal la ungene være igjen når jeg kjører innover i dag. Mari har slitt med magen i hele natt. Trykket og presset og styrt for å få bæsjet. Og grått og hylt. Så i titiden måtte vi kapitulere og gi henne klyster. Da fikk hun endelig ro. Takk og lov. Så nå sover hun.

Det er jo typisk at M tok med Mari på barnelegesenteret i går for å sjekke magen. Han klarte selvfølgelig å lire ut av seg at Mari var mye bedre nå, og dermed ville de ikke ta tester for intoleranse osv. Jeg ble så sur på han, for vi hadde jo blitt enige om å ikke si noe om at det var bedre. For vi vet av erfaring at det ikke blir tatt prøver og sjekket skikkelig hvis man ikke står på krava. Og det er jo typisk at han sa at det gikk bra i går, og så har Mari og vi hatt en kjempeslitsom natt på grunn av magen. AAAAARRRRGGGG!!!!

Jaja, er klar for i kveld i allefall, og gleder meg masse, masse. Skal jo bo på hotell med trillemor og greier. Hurra!

Så deilig at August sov så lenge i dag, lenemor! Topp!

Ønsker dere en fin dag!

God dag jenter!
Ja tenk nå skulle jeg egentlig vert i Oslo sammen med jentegjengen.. [&o] Men livet ville det annerledes, så jeg frister lykken nesten gang heller jeg da.. For det må da være mulig å få det til.. [:)]
Jeg har nå takka ja til en nattevakt i natt, så jeg la meg med Maren og prøvde å sove, meeen etter 2,5 timer gav jeg opp, og gikk i dusjen.. Så eneste som kom ut av det er at jeg er trøøøøøtt, og har ikke fått sovet ett minutt.. [8D] I tillegg sto jeg tidlig opp for å få sove på dagen.. Idiotisk..! Haha..
Men men.. Det går vel greit for en natt.. O morgen blir det i tillegg lite søvn, for vi skal i kirka kl 11 og hente 4-års boka.. Gleder meg! Men blir nok trøtt..

Nå skal vi på butikken å kjøpe lørdagsgodt og så hjem å lage pizza.. Deilig.. [:)]

Back
Topp