Gooood morgen, alle sammen

Lykkeliten_84

Forumet er livet
VIP
God morgen, alle sammen
god morgen, far og mor
God morgen, lillesøster
god morgen, storebror
God morgen, trær og blomster
god morgen, fugler små
God morgen, kjære lyse sol
på him’len klar og blå
Hei hå!

Im going to bed again [8D] DOVENDYR

God morgen. [:)]
Her er det trivelig barne-tv kos, så mor kan sitte litt på pcen. [;)]

God Morgen til dere å [:D]  [:D] Ha en stålende dag [:D]

God morgen! Her sitter snuppa og spiser frokost mens hun hører på lydbok[:)]

God morn god morn god morn!!

Her er det endelig så fint vær at jeg kunne bruke den nye, korte gravidbuksa mi, og gå til bussen med bare føtter i skoene og uten genser [:D] Klarte også å legge meg i ni-tida i går, så jeg var uthvilt og klar i toppen i morges, og kom meg tidlig på jobb. Med en liten sykemelding på lur da, betyr det at jeg bare jobber til klokka tolv i dag!!

Hurra hurra!

Ha en strålende helg, alle fine gravide damer!

Du er så søøøøt![:D]

God morgen ja! Akkurat kjørt gullet i barnehagen! Siste dagen hans før 3 uker ferie..

I dag skal jeg prøve å bestille blomster og brudebukett til bryllupet![;)] Skal bli deilig når det også kan krysses bort!

Så tror jeg at jeg skal treffe mannen i byn, så kan vi spise lunsj sammen[:)]

Her er det overskyet, men ok varmt.

Ha en fantastisk dag alle snuppene!!!![:D]

God morgen!! [:D] 
Nettopp spist frokost og sitter nå og sloss med kvalmen så lurer på om jeg skal legge meg litt igjen [8D]
Ha en suuper fredag alle sammen! [:D]

Kan jeg si god morgen? [8D] Har sovet fram til nå, og nå spiser jeg corn flakes med syltetøy, nam nam [:D]

Så skal jeg rydde litt, dusje litt, ta på meg de nye mamma klærne...[:D] Vente på at mannen skal komme hjem, han har siste dag på arbeid i dag før ferien [:D]
Så har den elste sønnen min siste dag i barnehagen, han begynner på skole til høsten [:-][:-][:-] Årene bare flyyyr jo!

Ha en strålende dag, virket som alle her var i godt humør, og skal finne på masse morsomme ting [:D]

Mollå: Kos deg med bryllup styret du skal gjøre i dag, er bare så koselig [:D] Nyt det!

TVI TVI [:D]

gooood måren!!! [:D][:D][:D]

Jeg har sovet nesten helt til nå,men kjenner faktisk jeg har litt energi idag, så får hive på meg kler å komme meg ut i frisk luft![:D]

Ønsker alle en kjempe fin helg, koooos dere

Back
Topp