GOOOOD lørdag!

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
Solen skinner og det er helt nydelig her i dag!
Jeg skal jobbe fra 10 til 14 og butikken har bursdag og tilbud, så jeg håper det blir full fart!
I kveld skal jeg til ei venninne på jenteskravle og det gleder jeg meg veldig til, lenge siden sist.
Ellers skal vi ha en forholdsvis rolig helg. T er hos besteforeldrene nå og har sovet der i natt, så nå nyter jeg en stille og rolig morgen med grønn te og rundstykker som snart er ferdigstekte [:D]
Ha en kjempefin helg!

hei og god morgen. her har jeg sovet lenge i dag, eller våkna ca 10.. har ei vogn jeg vurdere å selge, så da kommer det ei som jeg kjenner delvis innom nå straks.. da var det bare å hive seg opp å se noen lunde fresh ut,.hehe. fått i meg en kaffi og et ostehorn. jeg og snuppa var hos ei veninne og dattra å baka i går, så spørs om jeg ikke skal bake opp litt å ha i frysen, er jo sabla godt da[:)] lage med grov deig, så blir det veeldig gode og litt sunnere.
snuppa ser på postman pat og spiser litt, så blir det vel å legge seg i vogna snart for en dupp. er begynt å våkne i 7-7.30 tiden om dagen, og var litt sein i seng i går så skal sove så det blir en fin ettermiddag[:)] ellers har vi små-planer med gode venner om å treffes å leike litt, så blir det innekos hjemme i kveld.. gleder meg[:)] sambo skal bort hele neste uke på kurs, så skal vi på farten de neste 3 helgene...og gjerne flerer deretter, så denne hjemme-lørdagen skal nytes[:D]

Vi sov til 9 idag, deilig [:D] glad for at Amelia er B-menneske som oss andre i huset [:)]

Så tok vi en tur til svigermor, og dit kom også tanten og søskenbarnet hennes så da fikk de lekt litt [:)]

Nå sover Snuppa, og så skal vi på en liten langrennstur sammen med en annen familie [:)]

Kvelden går nok med til sofa-kos [:D]

Hallo [:)] Her har dagen gått med til vasking og shopping [:)] Jentene er hos besteforeldrene sine, og jeg og gubben skal straks ordne oss og dra på fest [:)] det skal bli gøy. Ikke ofte vi fester for tiden gitt!!!

Synes jeg var flink nå, gikk en rask tur før jeg satte meg i god stolen[:)] Må være flink nå som jeg går på Grete Roede diett [:)]

Hei og hopp! håper dere har hatt en fiin lørdag:)
Dagen starta tungt, 4 timer med søvn før mini våknet. Min egen feil da, hadde besøk av en meget kjekke herremann (FNIS) i går så var ikke i seng før 2..[8D]
Har vert på spinning og evelina i kidsen etterfulgt av en powernap på 2 timer. DEILIG :)

Evelina sover hos bestemoren sin i kveld, mens jeg skal jobbe i baren fra 10 til 03.

Det har vært sååå nydelig vær men jg har ligget under dyna hele dagen.. orker sitte litt oppe nå! Jipppi! Blitt smitta av mini og våkna av kvalme tidlig tidlig i dag og spøy.. sløva resten av dagen og spist minimalt. Gleder meg sykt til uti uka for da må da alle være friske!![:)]

Så koselig med besøk av en herremann da EvelinaOgMAmman!

Nyt en barnefri kveld med fest Calo!!

Og høres ut som en flott dag for dere og fru h!

fortsatt god kveld!

huff og huff Tuttelure... Når skal det ende med sykdom hos dere :-/

Håper det har endt nå! [:)] 

Back
Topp