gooood fredagskveld!

chrichri

Forumet er livet
heisann jenter!

da er praksisuka mi over for denne gang, 14 dager til neste gang[;)]

D har vært en spennende uke, på godt og vondt! Jeg har rett og slett hatt en helv...dag og en himmeldag +++ litt mer da... men guuud jeg var langt nede den verste dagen[&o] jeg må slutte å tenke at jeg skal ha ALT perfekt... d er jeg selv som stiller så høye krav[;)]

ellers er d digg m helg (selv om jeg skal på skolen søndag og evt i morgen[&o])... gleder meg til å se masse digg på tv i kveld og kose oss m taco!

nå blir d å få trygve i seng (som storkoser seg med lekene sine)... ha en knall helg jenter[:D]

God kveld[:D] Føler meg i grunn ganske alene her inne i kveld[:(]

Mannen er på jobb-fest... Hadde SÅÅÅÅÅÅ lyst til å bli med, men det er ingen som vil passe minsta[:(][:(][:(] huff....[:(]

Jaja.... sitter her og koser meg med beat for beat jeg, skal snart sette på en film[:D]

God aften!![:)]

Jeg er endelig ferdig med dåpsinvitasjonene!![:D][:D] Nå må jeg bare få levert de da...[8D] Kun 2 uker til..[&:]
Fikk papirer fra folkeregisteret i dag, så i kveld må vi bestemme oss for hva snuppa skal hete så jeg får sendt de avgårde i morgen...[;)] Må ha fødselsattesten før dåpen...

Nå koser jeg og minstesnuppa oss med fredagskvelden på Tv2[:)] Liten baby lukter sååå godt!!!

Back
Topp