Gooo'morgen, flickor

Julita

Forumet er livet
 I dag er det deeeeet pissværet her [>:]. Så, til Kaspers store glede, og hans mors store sorg, skal vi ut og plaske i søler etterpå.
Ellers.. har vi no plans, eller.. skal til en venninne å drikke forsinka bursdagskaffe om vi gidder å dra å kjøpe gave til henne i dag..
Når jeg tenker meg om, er det ganske kjedelig. Dagene går i ett for tiden [:o]. Meeenmen -  det er lys i enden av tunnelen. Barnehageplass til storeplutt sånn at han får leka med jevnaldringene sine, og et bekken som ikke krangler  [:D]

Deeere skal gjøre idag da?

Skal kjempe meg gjennom arbeidsdagen, og så er det rett hjem å sove på sofan! Formen er ikke noe særlig i dag, så sitter her å synes synd på meg selv...:(
Måtte stå å vente på bussen i 15 minutter i dag tidlig (ikke noen benk å sitte på) Det ble litt for mye for meg, så hadde en grusom tur til jobb... (tar buss i ca. 40 min) Fryktelig kvalm og svimmel... Så sitter nok i noen timer til...

Fryktelig positiv i dag! Blir forhåpentligvis i bedre humør utover dagen![;)]

oooh - jeg også vil bli freeeesh, men tenkte jeg skulle vente til neste md [:D]
ellers tror jeg skal synde skikkelig, å kjøpe sjokoladepålegg når vi drar på butikken [8D]. jeg døøør etter nystekt brød med nugatti på [8|][:D]

heeeelt alene her [:o]

ingen planer hær heller... lille gutt sover ijænn så tenkte æ sku gå å legge mæi litt æ åsså.. ellers hadde æ tenkt vi kunne gå ut en liten tur å lufte åss, men så bynte det jo sælfølgeli å sne ÆSJ!! kan det ikke bare blir vår hær åsså!!!

ha en fin dag da jenter..

no skal eg ha kjøretime.. snakkes folkens:)

Sitter og venter på at ovnen skal bli varm sånn at jeg kan steke meg rundstykke til frokost. Holder på å forgååååå av sult!
Skal se om ryggen holder til en yoga-økt i dag, ellers har jeg jo fysioterapi i morgen, lurer litt på om jeg skal vente til jeg har fått "dommen" der... [8|]
Ellers er det vel hovedsakelig noen omganger vask som står på programmet - sengetøy og håndklær bør nok få seg en omgang - og kanskje litt rydding i esker og hyller. Alt av esker må være borte fra hybelen før 1. mai, når leieboer flytter inn!

Mannen er også hjemme i dag, skal hundse ham til å lese pensum, og kanskje gjøre litt esketømming han også.

Jeg sitter på jobb skal være her til 15.00. Har ikke hatt verdens beste natt men men det går jo. Ellers har jeg ingen planer for resten av dagen.

ORIGINAL: MajaCec

Akkurat stått opp jeg.. Har sovet i 10 timer, men kjennes ut som kun 4[&:] Ikke sovet noe godt, bare drømt masse rart.. Feks at venninna mi kasta syre i ansiktet på meg.. Og den syra gjorde at jeg da skulle få giraff-hud. Noe lignende som appelsinhud, bare at all huden i ansiktet mitt og haka kom til å bli dobbelt så stor å henge nedover, med flekker. Så ut som jeg var 190 år! Hadde en time på meg å komme til lege, men rakk det ikke. Jeg forble sånn resten av livet, og det ville også overføres til ongen min. Legen sa bebisen kom til å se ut som en nyfødt 90-åring.. [&o] 

Godt det bare var en drøm da![:D]

Back
Topp