Gooodmorgen!!:)

Bringebær

Gift med forumet
Noen våkne?:D Hva er planene for dagen? Her skal jeg bare slappe av. Etter å ha holdt barnebursdag i går for eldstejenta på 4 år er bekkenet helt ødelagt. Så i dag blir det sofaen håper jeg;) Mamma og pappa kommer hjem fra syden så regner med de kommer ned eller vi reiser opp dit og så blir det rester av prinsessekaka fra i går:)

Hørtes deiligt ut med prinsesekake =)
Jeg har nettopp kommet hjem fra nattevakt og slapper av i noen minutter før det er i seng. Senere skal jeg og mine to barn til mine foreldre på middag :)
Nyt dagen alle mann!

Her våkna eg for ca ein time siden og va lys våken.. Ute snøe det, så er litt usikker på ka planane e idag.. Me får se ka me finne på!!
Ha ein fine dag alle sammen!!

Prinsessa sov til 9 så vi sto opp til god sol ute :-) vi skal nok på en søndagstur som vi pleier :-)

God morgen :-)

Jeg har mamma og pappa på besøk, så de tok junior slik at vi fikk sove lenge (jeg til 8, hehe, da våkner jeg uansett).. Har pusla litt på vaskerommet vi har ordna med den siste uka, må ha det praktisk nå som vi blir flere:-) ellers blir det nok bare en sløvedag tenker jeg :-)

I dag har vi vært på bading. Toåringen vår synes det er så stas, så da prøver vi å være flinke å reise dit min annen hver helg. Synes det er kjedelig å bade, for foreløpig ser jeg ikke gravid ut, men har gått opp 7 kg. Det kan jo ikke sønnen vår straffes for, så det er bare å ta seg sammen gitt... Når er det bollebaking, før vi får besøk i ettermiddag :) Håper alle har en god søndag!

Back
Topp