Goood torsdag

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
Lager enda en skravletråd jeg da, blir fort stille hjemme når T er så flink til å aktivisere seg selv, frokost og lunch er unnagjort, klesvasken ferdig og gulv vasket :-p
I dag har jeg bestemt meg for å dra på step-trening kl 16.30, så blir det biff-middag på mannen og meg i kveld!
Bare synd halsen er så sår, men det skal jeg klare!
Så nå ser jeg frem til trening, men også god middag i kveld! :D
 
Ja, er det ikke pussig så rolig det blir når barna plutselig er så store at de innimellom ikke har tid til oss? Slike øyeblikk gjør meg utrolig babysyk, akkurat som om jeg kunne fått nye og nye babyer til å holde meg opptatt i all evighet. :P

Hvorfor er barn så fascinert av vann, det lurer jeg på i dag. I dag lekte barna så fornøyde sammen, da Felix fant ut at lillesøster var en blomst. Han greide selvfølgelig å snike seg på badet mens jeg var på kjøkkenet, og fikk fylt opp en vannekanne med vann. Lillesøster syntes det var helt topp å bli vannet, men ble litt hissig da jeg insisterte på at hun måtte skifte de våte klærne... Felix mener bestemt at hun ble litt større, men at vi må vanne henne mer for at hun skal bli stor nok... 
 
Hehe, så søte de er!
T er også veldig glad i vann, kan stå og vaske i kjøkkenvasken i en hel evignet! =) 
 
Middag med mannen hørtes fint ut, Fru H! Jeg tenkte på det samme for meg og mannen min i kveld. 
Sukkertopp: Noe så utrolig søtt og herlig. En fin historie å fortelle når de blir store, skriver du opp slike historier så du ikke skal glemme?

Alma har hatt sine vann-perioder ja... Jeg har mange ganger tørket opp mye vann inne på rommet hennes (lekekjøkkenet), på kjøkkenet osv. Men hun har aldri vannet noen...:) Jeg er litt glad hun ikke har kommet på den ideen. Kanskje fordi hun ikke ser meg vanne så mange blomster, og i hvert fall ikke sett dem vokse som resultat. Uansett en ganske så kreativ idé Felix hadde, ikke noe alle ville funnet på! Fint tenkt at Anna er en blomst.. men håper for din skyld at han legger fra seg den ideen...;)

Større, det blir Luna riktignok, og det merker Alma. Jeg tror jeg får tårer i øynene hver eneste dag av å se på dem. Her ror de til fiskeskjær: 



 
Så skjønne almara, ser at de trives sammen.

Felix har elsket å være med og vanne blomster fra han var 5-6mnd. Han sier han skal bli gartner når han blir stor, det ønsket har vært stabilt fra han lærte å snakke.
 
Back
Topp