Goood morgen

angelou

Elsker forumet
Hva skal dere i dag da? Jeg sitter i pysjen og ser på barneTV sammen med unga nå, sambo sover søtt[:)] Det fortjener han, siden jeg sov til halv tolv i går [8D]

Skal vel gjøre litt husarbeid i dag og så er det svømming klokka fem :)

Vi ligger fortsatt i senga her ;) men skal stå opp nå. Tenkte jeg skulle ned i kirka og se på dåp. Ei venninne som skal døpe si prinsesse i dag :)

God morgen!
Kom hjem fra ferie i går kveld, så i dag blir det sofa, tv og klesvask. [:)]
Heldigvis har svigerinna mi vært hos oss mens vi var borte så huset skinner! Utrolig deilig!!!

Så i dag blir det skikkelig kose dag![:D]

Vi var oppe ca kl 7.30 i dag. Og lillebror har allerede rukket ta første dupp, og stå opp igjen. [:D] Mens han sov, bakte jeg og eldstemann ost & skinke-horn. De står nå til heving, og skal straks i ovnen... Gleder meg til de er ferdige! [:D] Mannen sover, men skal snart bli vekt for horn til frokost! [:)]

Ellers blir det en rolig søndag. Skal prøve å få gått oss en tur. Og så må vi fortsette å rydde på loftet, så vi kan begynne å ha opp panelplater snart. Gleder meg til stua mi/lekerommet blir ferdig! [:)] Da blir det treff på loftet her, trondheimsdamer! [:D]

jeg har nettopp stått opp[:)][:)]
Har så snill mann son står opp med snuppa.....
Ellers er det søndag og vi skal bare slappe av og kose oss med barna[:)]

Jeg venter på at det skal bli middagstid jeg! Pappa skal laga lapskaus, og det er stas! :D

skal på tur, rydde ferdig, lage litt deilig søndagsmat, nyyyyte sola og spille brettspill med flotte folk ;)

Back
Topp