Goood morgen solskinnstirsdag!

2607

Glad i forumet
God morgen!

Herman synes det var greit å starte dagen kl 5 i dag... Han måtte ligge å skravle for seg selv til 6, men da var det ingen bønn lenger. Han slukte en kjempeporsjon med grøt, så han var nok sulten rett og slett. Nå er han i gang med første dupp og jeg har trent 30d. Godt å komme i gang om morgenen...

Planen for dagen er babysvømming, og det gleder vi oss til.

Håper alle får en fin dag[:D]

god morgen!
elma våknet også i fem-halvseks tiden... vi holdt ut til ca halv syv da... hadde nesten vært lettere å bare stå opp..men hadde en litt sen kveld i går hos OhBaby!, så da var det ekstra tungt å stå opp...

Planene for dagen er å få levert noen gamle klær til Fretex og generelt få rydda littt mer. håper på en like lang soveøkt hos Elma i dag som i går! Det hadde vært utrolig praktisk. Ellers så skal vi på babysvømming i dag, gleder meg veldig tildet!

God morgen!
Her ha me hatt ei lang natt! Oliver ha vore kjempe uroleg.. Men, når eg sjekka i munnen hans når me sto opp skjønna eg kvifor! 5. tanna e kommen igjennom[:D]

Einaste som står på agendaen i dag e 10 mnd kontroll... Regna ute i dag, so i dag e da innevær.. Vurdera begynna å flytta rom, men får sjå kva eg gidd seinare.. [8D]

Ha ein fin dag[:D]

God morgen! Vi flytter idag, og så skal vi på babysvømming [:D]

God morgen![:D] ahhhh.. Jeg har sovet lenge i natt for første gang på så lenge jeg kan huske, deilig altså!! Sambo sto opp 2 ganger da vesla hylskreik av en drøm sikkert og han roa hu så fint at jeg sovna igjen[:D] Så jeg sovna vel litt over 10 igår og sov til 7:30.. Kan ikke klage på det[:D][:D][:D] Nå ligger vesla og traller og koser seg i lekegrinda og hu mor gleder seg til trening litt senere idag[:D]

GOOOOOD MORGEN !!!!!

Her har vi endelig sovet en god del i natt, så snuppa er kanskje på bedringen med forkjølelsen alt
Vi har vært ute og trilla for å levere de eldste, og det er sååå deilig å ut og gå på morran og se at folk har verandadører åpne, og noen sitter ute med morgen-kaffen!!
Da er det vår da!!!

Jeg har hatt en koselig prat med ei venninde som har barn i barnehagen med oss, og ble såå inspirert.. så nå skal jeg begynne på 30ds igjen...... hehe.. er jo bare 28 dager til jeg skal til budapest på jentetur og masse spa o.l.. og to uker etter det er det syden med familien. Så motivasjonen burde jo være ganske bra nå!!!

Ellers skal vi på inntakssamtale med Natalie i barnehagen kl 12 i dag, og da skulle alle ansatte være der for å få litt info om dette med nyrene og sånn.. De er nok litt skeptiske...

I ettermiddag blir det maraton her i huset... Storesnupp skal til frisøren kl 16, også er det familieaktiveteter med klassen til storegutt fra 16.30 til 18.30, så da rekker alle akkurat hjem før jeg skal på styrermøte i barnehagen kl 19 i kveld.

kvelden avsluttes med privat praksis på tv2 kl 22.30 [:)]

Ha en fin dag alle sammen!!!

Back
Topp