Goood morgen alle sammen:)

Carro_suss

Glad i forumet
Hvordan har natten vært? Og hvordan er formen?
Jeg har vært våken siden kl 0330 og valgte å stå opp når jeg ikke fikk sove:) tisset to ganger på natta:p gal:) men utenom det er jeg i kjempe form hittil, utenom kvalmetokter som kan komme å gå:) i dag er det ball i barnehagen så nå skal jeg snart pynte meg flott og fin som jeg ikke har gjort siden nyttår:) blir godt:) håper det går bra med dere alle sammen:)

God morgen!:) Ikke bare meg som er her og snoker i de tidlige timer før jobb :p Formen er bra, sover som en stein om natta! Kun avbrutt av at jeg bråvåknet fordi jeg hadde sykt høy puls..merkelig. Sovnet fort igjen da.

Gleeder meg til helg og fri! Ha en fin dag!

Ha en fin dag du også:) blir godt med helg) nei å våkne i panikk er det verste som finnes:) bra du fikk sove ut igjen :)

God morgen snupper! :wav
Tidlige dere er ;) Gleder meg ihjeeeeel til helg nå, sovner snart på jobb :sleep011 Kvaliteten på søvnen er er helt på trynet for tiden.... Lengter hjem til en varm dysj og sengen!

God morgen jenter:) her har natten vært ganske god, bare oppe en gang for å tisse.. I dag er jeg ikke like kvalm som i går, men har kastet opp :( men virker som det hjalp litt for kvalmen.. Skal ha heldagsprøve i dag, så har pakket med meg ritzkjeks, cola, appelsin og druer.. Og to plastposer til bussen tilfelle jeg blir dårlig!

God morgen jenter:) her har natten vært ganske god, bare oppe en gang for å tisse.. I dag er jeg ikke like kvalm som i går, men har kastet opp :( men virker som det hjalp litt for kvalmen.. Skal ha heldagsprøve i dag, så har pakket med meg ritzkjeks, cola, appelsin og druer.. Og to plastposer til bussen tilfelle jeg blir dårlig!

Føler virkelig med deg i dag! :( Stakkar....
Du må ha MASSE lykke til på eksamen!! U can do it!! ;)
:wav Vi heier på deg så må du gi beskjed om hvordan det gikk etterpå ;)

Det er ikke eksamen, bare tentamen. Kastet opp igjen nå. Kvir meg til å ta buss!:(:( jaja, får bare gå som det går!:(

God morgen! Tror en rar effekt av graviditeten på meg er at jeg våkner av meg selv på morgenen. Har alltid måttet tvinge meg opp av sengen i halv seks/seks-tiden, men nå våkner jeg noen ganger rett før klokken ringer og er ganske opplagt når jeg står opp. Har også veldig merkelige drømmer som jeg husker ganske godt etterpå.

Samma her:) godt å se at det ikke bare er meg som står opp før kl ringer :) nå bers det på jobb til kl 1645 såååååå er det heeeeelg!!!:) vi snakkes i kveld sikkert:)

God morgen! :)
Jeg sover greit om natta, men har en liten en som syns det er heeelt greit å våkne kl 5. Jeg er ikke like enig... Hvertfall ikke kvalm som et uvær og med hodepine.
Men nå er han i bhg, og jeg har rydda kjøkken og satt igang vaskemaskinen, nå skal jeg flate ut og skravle litt her :)

manner meg opp til å dra på jobb. jobber til 20.00.. ha en fin dag da ;)

Sovet som en stein jeg, men er trøtt enda :p

Sent from my HTC One X using BV Forum

Lykke til med prøven!!! <3

Jeg skulle jo være flink å legge med tidlig i går. og jeg gikk å la meg, leste i boken min, ble trøtt og slo av lyset for å spve, men da hadde mannen andre planer hehe..... så da fikk jeg sove i halv ett tiden i natt!!!! :P

Jeg sover greit, men er kvalm som et uvær.. har allerede gått ned 2kg.. så har vært hos lege idag å fått meg tabletter for kvalmen :) så satser på at jeg klarer å få holdt litt mat innabords fremmover nå :)

Jeg skulle jo være flink å legge med tidlig i går. og jeg gikk å la meg, leste i boken min, ble trøtt og slo av lyset for å spve, men da hadde mannen andre planer hehe..... så da fikk jeg sove i halv ett tiden i natt!!!! :p

Hehe, heldiggris! :) Jeg orker ikke når jeg er så svimmel. Hender han får ta meg litt bakfra så jeg kan sove litt samtidig :P
hehehehehe

Back
Topp