Goood Mooorgen

.::Tiiine::.

Forumet er livet
Hva er planene i dag da snupper?

Fikk sove til 10 jeg i dag helt herlig,så er ikke trøtt nå... Jeg og Oliver spiser frokost nå,senere skal vi muligen ut å titte litt på klær til Oliver! Ellers rydde litt før kvelden inntar her med god mat

Ha en strålende dag alle sammen [:D]

Nettopp spist frokost, og hørte at sambo løp og spydde på do (hehe, er litt omvendt her ja) så da ser det ut som han kanskje har fått omgangsjuken jeg hadde tidligere i uka [:'(]

Men sola skinner så jeg får vel gå en laang tur med hunden alene og kanskje sitte og kose meg litt på terassen etterpå..

Kos dere alle sammen!

vi skal i konfirmasjon!
skal straks hoppe i dusjen å ordne meg.
mamma triller snuppen så han får sovet litt, litt godt med ferie hjemme til foreldrene mine. mat servert og trenger ikke tenke på noe[:)] 

Skal en tur ned i byen, ut og spise med venner.
Før den tid skal jeg prøve å få ryddet litt i huset..

Ha en fin dag jenter!!

jeg skulle egentlig i konfirmasjon,men er så dårlig, orker ikke tanken på å sitte i en trang bunad i matlukt, masse folk, taler, og jeg ikke kan springe frem å tilbake til toalettet når jeg føler for det..

Så jeg å lille mann skal hjem til mamma,så jeg kan få litt hjelp, orker ikke ha han hjemme når jeg er alene,siden sambo skal i konfirmasjon

Meg og emil ska på kino å se laban[:D] ska snart gå, han glede seg så masse at han blir jo super ramp[&:]

jeg fikk også sove lenge i dag - til kvart på ti! det var deilig - men jeg var like hærlig kvalm når jeg stod opp.... så sitter nå her enda med en ekkel mage.... jaja - krysser fingrene for at det går over. skal på besøk senere i dag og vil ikke sitte der å være dårlig!
ellers ønsker jeg alle en riktig fin lørdag! [:)] kos dere!

Back
Topp