Goood mandag godtfolk!

lenemor

Forumet er livet
Her startet dagen 04:45.. jadda, vi elsker vintertid altså! [:'(] Etter 50 minutter med skriking og hyppige turer inn til lillebror for å legge han ned igjen ble det stille... da våkna storesøster og vandret ned i stua hvor hun sto og ropte er det måårn?? Fikk geleidet henne i seng også, og så var det stille til halv sju - himmel!

Nå er barna i barnehagen, og jeg har fått meg frokost og en kaffekopp.. dusjen neste. Dagen i dag blir ganske lik de forrige; tv, sofa, pc... og sånn går no dagan[8D]

Huff det var tildlig lenemor.
Har startet ikke dagen før 07.30, christian har fått igjen øyekatar så formen hans er ikke på topp
Har feber og klager over hodepine Så han blir hjemme med oss i dag.
Ellers så skal jeg en tur på bailine i dag.

God bedring lenemor, kos deg og slapp av forann tven og pcen

Kjæresten dro på jobb rundt kl 4 i natt, og jeg skulle for første gang levere alle 4 barna på skole og to forskjellige barnehager i dag - var litt skeptisk til det! Men det hadde jeg da ingen grunn til [:D] Barna var jo SÅ flinke og det gikk jo som en drøm det [:D] Fantastisk! Nåå skal jeg late meg litt her inne før jeg gjør litt husarbeid også ut for noen ærender [:)]

Lenemor ; DET var tidlig! Hadde den i går - så tidlig [8D] Ha en flott dag [:)]

God morgen, damer. Her var det oppl litt på sju, vekke ungene og så levere dem i bhg. Så dro jeg til legen for å ta blodprøver(litt på etterskudd med stoffskiftesjekken igjen, hehe) og så rakk jeg så vidt komme inn på jobb før barnehagen ringte. Mari har diaré. Er det muuuuuuuuuuuuulig!!? Jaja.

Jammen godt vi skal til barnelegesenteret på Strømmen i dag. Kanskje vi finner utom hun har intoleranse for et eller annet. Vi får se.

Ellers blir det vanngym for meg i kveld, tenker jeg. Må få beveget legemet littegrann. Hatt en slapp helg her!

Ønsker god bedring til store og små som trenger det, og en god dag til dere alle!

Her startet dagen halv fire, men det er som det pleier det... gårsdagen var helt forferdelig etter at klokka ble skrudd, men nå ser dte ut til at vi er i rutine igjen med formiddagshvilen hvertfall[:)].

Jeg har vært hos tannlegen i dag. grudde meg veldig siden det var første gang etter svangerskapet, men jeg hadde ingen hull!!! Lettet!! MEn tok masse bilder, og fikset en gammel fylling, så prisen ble 1150kr... dyrt altså, fytti katta[:'(]!

I kveld skal vi på lykte fest i bhg til Nathalie. Håper Lukas får en god ettermiddagshvil så han og kan bli med[:)]

Mina sov til kvart på 7, men sovet litt urolig i natt. Men jeg kan ikke klage på det. Idag har vi vært på 4 årskontroll (laget eget innlegg). Så tilbake i barnehagen.

Jeg skal straks spise lunsj.

hei igjen alle sammen. Det er så lenge siden jeg har vært her pga flytting, ny jobb, ny barnehage og skole, men jeg synes det er så koselig her inne så vil jo helst komme innom.
Dagen begynte som vanlig kl 6, skole bhg og jobb. mye nytt på jobben,men sluttet 50 min før og kom meg hjem til ungene, koselig!! skal bare slappe av i kveld og kose oss, må hente mannen min på jobb snart - jobbet overtid

Back
Topp