Volcano
Glad i forumet
Har hatt en veldig bra dag i dag. Begynte med at jeg var hos frisøren i formiddag (leeenge siden sist..) og fikk skikkelig hårkur og greier [:D] Prater om forskjellig med frisøren og det kommer frem at jeg har to barn, og da sier hun at det hadde ikke hun trodd fordi jeg så yngre ut enn det jeg er [:D] Så var jeg på Polet etterpå og kjøpte en flaske rødvin til en kompis (bursdagspresang [:)]) og jeg måtte vise leg!!! Det var virkelig boost for selvtillitten på min siste dag som 27-åring [:D]
Nå er det ca en time igjen til minigodgutten skal legge seg og siden storebror er bortreist denne helgen, skal jeg og sambo slappe av og kose oss masse i kveld [:D]
Håper alle dere andre også har hatt en fin dag i dag, og hvis ikke så håper vi på morgendagen [;)]
Nå er det ca en time igjen til minigodgutten skal legge seg og siden storebror er bortreist denne helgen, skal jeg og sambo slappe av og kose oss masse i kveld [:D]
Håper alle dere andre også har hatt en fin dag i dag, og hvis ikke så håper vi på morgendagen [;)]