gooo morgen, chicks

Julita

Forumet er livet
Våkna klokka 7 idag, fantastisk opplagt og i skikkelig godt humør [:D]. Tenkte jeg skulle brenne over en masse video over på dvd idag, og kanskje skrive litt på nordisk-oppgaven som jeg får sendt i dag. Men først skal jeg kooose litt mer med pojken, som er litt småsnufsen og merkelig trøtt til han å være [:)]

Hva skal dere gjøre idag da?

Jeg har netopp kommet hjem etter å ha stått i kø utenfor mega flis for å få gavekort på 1000 kroner. Grei timesbetaling det!!! Ellers i dag skla jeg bare ta det med ro her hjemme også skal jeg og mannen tilbake til butikken i ettermiddag og se hva vi skal bruke pengene på.

mange rare spandex-dyr på ricki lake idag, i tell ya [8|]

Jeg skal nok jobbe i dag,men når det er ferdig så skal jeg forsette å strikke på en liten kjole til jenta vår [:D]

I dag skal jeg ikke gjøre noen ting, er på jobb til halv fire, må kanskje sette på en maskin med klær når jeg kommer hjem.
ellers så tenkte jeg meg på Kvadrat i lunsjen og kjøpe en liten babygave til samboeren!
har ikke kjøpt et eneste plag til babyen og syns jeg har vært ganske flink, men i sist uke så jeg en offwhite sparkebukse med en babyapekatt på brystet, så jeg ikke får ut av hode!
og etter at vi var på UL i går, så har samboeren blitt helt annerledes i forholdt til den lille! strålte bare i øynene på han da han lå å så på bilde i halve går kveld! [:D]

liten oppsummering: ganske sløv dag! [;)]

Har litt dårlig dag i dag, kvalm allerede fra morgenen av. Sitter og drikker juice og venter på at ovnen skal bli varm så jeg kan steke meg noen sånne vakumpakkede rundstykker.
Hadde skikkelig gråteanfall i sengen i går kveld, snørr og tårer og hulkegråt, sikkert derfor jeg er litt sigen også. Tåler ikke å gråte skikkelig, får vondt i bihuler og øyne og svimmel og... og... [8D]
Ellers skal jeg møte mannen etter at han er ferdig med praksis i dag, vi skal hjem til svigermor som har bursdag i dag. Har ikke planlagt noe, vært litt for mye styr i det siste med leiligheten og alt, men skal i hvert fall på besøk!
Håper bare kvalmen roer seg før den tid, for ellers blir den halvtimen på bussen veeeeeldig lang... [&o]

Litt sein å sto opp jeg da, men så er det jo bare meg her så da gjør det jo ingen ting!!![:)]
Har spist frokost, lufta den lille søte rottweilern min og laga meg juice med juicemaskin som jeg fikk av svigerfar i går, en fantastisk ting for en som ikke er så glad i grønnsaker!!![:D]
Å nå skal jeg snart på polaritetsterapi, å det er så deilig at jeg sitter å tripper for å få tiden til å gå!!![:D]
En fin dag, med litt sol og lite vind, på en plass det alltid blåser!!![8D]

Har vært sååå flink idag. Vært og prata med veilederen min, fått organisert alle notatene mine, vaska opp og støvsuga, lagd muffins ooog kjøpt dvd-plater sånn at jeg endelig får brent noe av det tullet jeg har på laptopen. Så nå.... skal jeg lage meg en kopp te og slenge meg ned i gostolen og titte på skiskyting. Jippihoo.
[:D]

Flink du har vært da! nå har du virkelig fortjent å sette deg i godstolen din og slappe av![:)]

Jeg er på jobb har vært her siden 10 og skal hjem kl.17 gleder meg for har hatt en dårlig dag oppkast og hodepine. Og når jeg kommer hjem skal vi flytte in i vårt nye hus gleder meg masse til å bli ferdig.

Good morning folkens, eller god formiddag nå da.. [:D] I dag skal jeg så å si bare slækken tenkte jeg, er litt slapp i kroppen føler jeg..

Nå har jeg vasket tak og vegger, tørket støv.. -¤ stolt¤ [:D] så er bare vinduene igjen, men de tror jeg ikke jeg gidder å ta idag.. Nå skal jeg slappe av og lage middag[:)]

ORIGINAL: tutti_

Nå har jeg vasket tak og vegger, tørket støv.. -¤ stolt¤ [:D] så er bare vinduene igjen, men de tror jeg ikke jeg gidder å ta idag.. Nå skal jeg slappe av og lage middag[:)]

Ikke bare jeg som har vært flink idag [:D].
Klarer ikke heelt å bestemme meg for hva vi skal ha til middag idag. Pojken spiser kl 2 i barnehagen, så det er ikke noe stress, men jeg kjenner at jeg er på randen til småhungrig, og det vil vi ikke, vil vi vel [:D]. Hmmmm... kanskje pasta og tunfisk kan smake, kanskje? [8|][:)]

ORIGINAL: Ada81

Jeg har vært med mamma på sykehuset i dag. Hun har hjernesvulst,en hun dog har hatt i mange år men som ikke kan være der så veldig mye lengre før den må ut. Den har rett og slett ikke mere plass å vokse på.

Jeg har reist 35mil for å være her hos henne nå (dro med meg samboer også), jeg ville ikke at hun skulle sitte aleine i det store huset etter at hun "fikk beskjeden".

Beskjeden fra nevrologen var at hun må operere i nærmeste framtid. En hjerneoperasjon er ikke en enkel sak, i tillegg ligger den veldig "vanskelig til".. så ikke rart mamma gruer seg.
-jeg vil ikke miste mammen min..
Hun får ikke lov til å dø, jeg vil at mine barn skal oppleve å ha henne som bestemor i mange mange år!

åneej så tråkigt da!
uff. krysser, krysser fingrene for at alt skal gå bra med mamman din.

Back
Topp