Goolle

twinanne

Forumet er livet
Godnatt...tenker nok at du og jeg for karre oss til sengs også, dersom vi skal overleve gutta våre i morgen[8D]

Godnatt godnatt og drøm søtt før Ole Henrik finner ut at han skal stå opp,
her blir det vel morgen mellom 5-6 [:o]

He he...lille gutt her sovnet kl. 615 idag, så det var bare å bære ham i seng, sovnet ved flaska så det blir nok tull her også, kan være han våkner kl. 4 hjeeeelp[:o][:o]

Eh...det er første gang han ikke har fått kveldsstellet sitt, med tannpuss, pysj og vask.Men rein bleie hadde han en halv time før han sovna så det er ikke så ille......[8|][8|][8|]
Har vært mye aktivitet oå ham de siste 3 dagene, i dag på Dolly Dimpel med kameraten sin i barselgruppa og det var begge guttas foreldre.
I går var han på nok en togtur til Oslo i regnvær, traff 6 andre babyer.
Fredag var han på båtur med mamma og pappa som var med jobben til pappa, Nøtterøy rundt - han var mitpunktet[8D]

ORIGINAL: malleleo

ORIGINAL: twinanne

He he...lille gutt her sovnet kl. 615 idag, så det var bare å bære ham i seng, sovnet ved flaska så det blir nok tull her også, kan være han våkner kl. 4 hjeeeelp[:o][:o]

Eh...det er første gang han ikke har fått kveldsstellet sitt, med tannpuss, pysj og vask.Men rein bleie hadde han en halv time før han sovna så det er ikke så ille......[8|][8|][8|]
Har vært mye aktivitet oå ham de siste 3 dagene, i dag på Dolly Dimpel med kameraten sin i barselgruppa og det var begge guttas foreldre.
I går var han på nok en togtur til Oslo i regnvær, traff 6 andre babyer.
Fredag var han på båtur med mamma og pappa som var med jobben til pappa, Nøtterøy rundt - han var mitpunktet[8D]

travelt opptatt dere da[;)] hvordan var morgenen da?

har d samme "problemet" som dere.. hvis vi legger henne før 20. stir hun opp 05.30.. alt for tidlig for meg[8D]

Her kan jeg ikke utsette leggingen, han skriker dersom han ikke for lagt seg i tide[8D]
Men jeg verlever da, men han våknet ikke før 515 til orgenen idag, heldigvis så det ble ikke flske før kl.530.
Så var det turbo i senga til mamma og pappa etterpå, så sovnet han en liten halvtime før vi stod opp.[;)]
Men tross alt dersom jeg legger meg tidligere så er det jo helt greit da, så skal prøve å begynne å legge meg mellom 22-23 selv nå, eh...har jeg sagt det før montro[8D]Jeg bare må når jeg begynner å jobbe igjen 2. september.

Back
Topp