Googlet navnet mitt

Magda Green

Elsker forumet
Fullt navn det som jeg er gift nå - på google bilder, bare for å sjekke. Fant noen bilder fra facebook, og ellers masse bilder av hunder.......


...og jeg har aldri hatt hund, eller bedrevet med "hunderi"....

[8|][8|]

Hva finner du?

Og med det sier jeg godnatt godnatt, "sees" imorgen (etter at jeg har ryddet et par skuffer til)[;)]
 
har ikke lett så nøye.. Men det er vel bare skattelista.. Er vel ganske anonym jeg[;)]
 
Jeg er fornøyd med at det kom såpass lite opp som faktisk er meg. Men stusset litt over at navnet mitt assosieres/matcher med mange hunder [;)] hehe. Kom heldigvis ingen overraskelser, og heller ingen bilder av barna. [:)]
 
Når jeg googler navnet mitt kommer det opp i facebook-sammenhenger, skattelister og litt fra lokalavisa........................ [;)]
 
STILIG TJUKKA!!!! Fortell! [:D]
 
Hihih er lite å fortelle.

Vi ble delt opp i grupper i avslutningsklassen i dansk (vi som tok ekstra dansk[8D]) og fikk til oppdrag å lage en fortelling. Helena (hun som tegner) tegnet døgnet rundt, bare det som opptok hodet hennes der og da. Og hun hadde akkurat tegnet en ugle. Vi satt 3 jenter og lurte på hva vi skulle gjøre (alle tre rimelig uinteresserte i temaet). Og utkomsten var denne boken som senere ble en "internettbok" og brukt av noen skoler i forskjellige land[8D]

Kan tenke deg at vi var stolte - 19 år gamle og skjønte ingenting av hva det innebærte at skoler i forskjellige land ønsket å "låne" boken vår til undervisning[:D][:D]
 
Så moro da!!! [:)][:)]
 
ORIGINAL: Tjukkaaa

Hihih er lite å fortelle.

Vi ble delt opp i grupper i avslutningsklassen i dansk (vi som tok ekstra dansk[8D]) og fikk til oppdrag å lage en fortelling. Helena (hun som tegner) tegnet døgnet rundt, bare det som opptok hodet hennes der og da. Og hun hadde akkurat tegnet en ugle. Vi satt 3 jenter og lurte på hva vi skulle gjøre (alle tre rimelig uinteresserte i temaet). Og utkomsten var denne boken som senere ble en "internettbok" og brukt av noen skoler i forskjellige land[8D]

Kan tenke deg at vi var stolte - 19 år gamle og skjønte ingenting av hva det innebærte at skoler i forskjellige land ønsket å "låne" boken vår til undervisning[:D][:D]


Ja det sier jo litt om hvor flinke dere var[;)] moro[:D]
 
Så stilig Tjukkaaa!!![:D][:D]

Jeg publiserer og redigerer mye på internettsidene til kommunen, så jeg får mest opp artikler derfra..[8D]
 
Back
Topp