goody mårnings!!

Dr.Boytoy

Blir kjent med forumet
God morgen jenter og gutter!!!

hvilke planer har vi for dagen?

idag her jeg pappaperm og har senka bunnen i lekegrinda så nå ligger  Maylén koser seg der..
senere skal jeg ut å få meg tattis [:D] 

Morgen morgen alle sammen[:)]

Så kult at du skal få tattis da...vil også ha...må bare få noen til å tegne den[8D]

Idag...hmmm....klesvask og rydding står på planen som vanlig....er vel rundt 2- her...så fyrer i ovnen i tillegg[:)] Oliver skal snart stelles og jeg er TRØTT[8D] Mammaen min kommer en snartur innom for å hente barnesetet så skal vi shoppe i morgen[;)]

God morgen!
I dag er pappaen hjemme et par timer før han reiser, så det har vært en deilig morgen[:D]
Når han reiser skal vi ut på shopping,er desperat etter en fin kjole... [&:]

Pappaen til Maylèn:  Ka tattis du sga ha då? 

Ha en fin dag alle sammen!!  [:D]

God morgen dere!
I dag skal vi på helsestasjonen til 8 mnd kontroll og barselgruppe. Det blir koselig. To mnd allerede siden vi var der sist. Moro å se de andre bebbisene, og hvor mye de har vokst og utviklet seg.
I ettermiddag skal vi på bursdag og da skal vi spise pinnekjøtt. NAM! Det blir digg det.
Og det var den dagen.
Ha en flott dag flotte damer (og menn)!

Heisann [:)]
Her har natta gått greit, snuppa sov til 0605 jo [:)] Kun småvåken et par ganger innimellom, det er fremgang [:)]
I dag skal vi på småbarnstreff, det blir kjekt  Ellers har vi ingen planer. Ute er det skikkelig drittvær, så blir vel å holde oss mest mulig innendørs, blir kjøring på treff ja [8D]

God morgen!

Her skal vi på posten, handle litt og på babycafè.

God morgen[:D]
Her er det regn, regn og atter regn. Blir så lei... [:'(]Har lyst på snø[:D]
I dag har vi ikke de store planene. Har lovet de to eldste å hente de tidlig i barnehagen, dvs i 1-2 tiden. Før den tid koser jeg meg med minsten[:D]
Ha en god dag alle sammen

God formiddag får vel jeg si da..[:)]

Vi har vært på sykehuset idag.. Da Nora var på 6 mnd-kontroll, så hørte de en klikkelyd i ene hofta hennes, å ville sjekke det opp..
Idag tok snuppa røntgen, og ultralyd av hoftene, å ble vridd på masse, å hun knydd ikke et sekund engang.. flinke pia mi..[:)]

Så de fant ut at alt var i skjønneste orden... å det er jo SUPERT!!

Resten av dagen skal vi bare kose oss.. lage litt marsipan å ei kake ikveld.. skal i selskap imårra-kveld, å da vil vi ha med litt godt til kaffen![:D]

Ha en super duper dag alle sammen![:D]

God ettermiddag [:)]

Vi har vært hos HS idag, men ellers skal vi ikke gjøre noe mer..
Bare slappe av [:D]

I morgen skal vi på babysynging også skal jeg på personal møte på jobben [:)]

Full rulle hele uka her gitt.. hehe..

*klemmer*

god ettermiddag[:)] 

Vi skal ingenting i dag, vært på bua og handla litt å så er det bare sulling hjemme... Så skal jeg på trening i kveld[:)]

ORIGINAL: MV07

God morgen!
I dag er pappaen hjemme et par timer før han reiser, så det har vært en deilig morgen[:D]
Når han reiser skal vi ut på shopping,er desperat etter en fin kjole... [&:]

Pappaen til Maylèn:  Ka tattis du sga ha då? 

Ha en fin dag alle sammen!!  [:D]

Nå har han da fått tattisen (bursdags gave fra meg å Maylén(hadde bursdag i november))
Han har tatoovert navnet til Maylén på underarmen

Kan eg få se bilde?   Pappaen seie han åg sga ha navn å dato [:D]

Back
Topp